Suzuki Equator
Suzuki na północnoamerykańskim rynku w ofercie posiadało model o nazwie Equator. Niewielki jak na amerykańskie standardy pickup to opracowany w całości i produkowany przez Nissana model Navara. Equator otrzymał nieznacznie zmieniony pas przedni i logotypy Suzuki. Robocze Suzuki produkowano od 2008 do 2012 roku. Powodem zaprzestania oferowania Equatora było wycofanie się w 2012 roku Suzuki z rynku Ameryki Północnej. Dostępne były dwie odmiany nadwoziowe – z pojedynczą i podwójną kabiną. Bazowa odmiana silnikowa to czterocylindrowy benzyniak 2.5 o mocy 155 KM przekazujący moc tylko na tylne koła. Dla bardziej wymagających oferowano jednostkę 4.0 V6 generującą 265 KM. W jej przypadku oferowany był także napęd na cztery koła, z ręcznie dołączaną przednią osią i reduktorem. Moc przekazywała manualna przekładnia o pięciu przełożeniach lub klasyczny, hydrokinetyczny automat.
Suzuki Equator
Suzuki Equator
Suzuki Ciaz
W świetle dużej popularności budżetowych sedanów w Europie Środkowej, dziwi brak podobnego modelu w katalogu Suzuki. Na potrzeby rynków azjatyckich, w tym indyjskiego, opracowano model Ciaz, który z sukcesami sprzedawany jest także w Chinach pod nazwą Alivio. Niedoszły rywal Dacii Logan, Peugeota 301 i Fiata Tipo dysponuje zbliżonymi wymiarami nadwozia i równie okrojoną paletą jednostek napędowych. W Indiach dostępne są tylko dwa czterocylindrowe silniki – benzynowy 1.4 rozwijający 90 KM i wysokoprężny autorstwa Fiata 1.3 90 KM. Obok twardych plastików, cztery dorosłe osoby otrzymują wystarczającą przestrzeń, automatyczną klimatyzację, nawigację, radio, „pełną elektrykę”, podstawowe systemy aktywnego bezpieczeństwa i przepastny bagażnik.
Suzuki Ciaz.