Seat Tarraco FR PHEV: Pierwszy z sześciu

Seat rozszerza ofertę napędów modelu Tarraco o wariant hybrydowy typu plug-in. Auto pojawi się w sprzedaży w 2020 roku i będzie mogło przejechać 50 km na napędzie elektrycznym.

Publikacja: 29.08.2019 09:31

Seat Tarraco FR PHEV: Pierwszy z sześciu

Foto: moto.rp.pl

""

Seat Tarraco FR PHEV.

Foto: moto.rp.pl

Do 2021 roku Seat chce wprowadzić sześć modeli w pełni elektrycznych i hybrydowych plug-in. Startuje z Seatem Tarraco PHEV, który będzie dostępny od 2020 roku (dokładnie nie wiadomo, w którym okresie roku) i będzie można go połączyć tylko z poziomem wyposażenia FR.

""

Foto: moto.rp.pl

Pod maską dobrze znany 1,4-litrowy silnik TSI o mocy 150 KM połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 115 KM. W sumie zestaw zapewnia 245 KM i 400 Nm maksymalnego momentu. Jako magazyn energii Tarraco wykorzystuje akumulator litowo-jonowy o mocy 13 kWh, który powinien zapewnić zasięg elektryczny o długości ponad 50 kilometrów. Kto wykorzysta całkowity potencjał układu napędowego ,przyspieszy do 100 km/h w czasie 7,4 sekundy i rozpędzi się do 217 km/h. Emisja CO2 zgodnie z WLTP wynosi 50 g/km. Czasy ładowania nie zostały jeszcze podane.

""

Foto: moto.rp.pl

Po raz pierwszy w nowym Seacie Tarraco FR PHEV pojawi się nowy system informacyjno-rozrywkowy z 9,2-calowym ekranem dotykowym. Z innych nowych funkcji warto wymienić elektrycznie regulowany fotel pasażera jak i miejsce kierowcy, które otrzymało funkcją pamięci.

ZOBACZ TAKŻE: Cupra Formentor: Seat rozwija submarkę

Produkcja Seat Tarraco FR PHEV rozpocznie się w 2020 roku. Aktualnie najtańszy model Tarraco (Style, 1,5 l 150 KM) kosztuje od 117 500 zł, a najdroższy model (Xcellence, 2,0 TDI 190 KM)  to koszt nie mniejszy niż 171 200 zł.

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Do 2021 roku Seat chce wprowadzić sześć modeli w pełni elektrycznych i hybrydowych plug-in. Startuje z Seatem Tarraco PHEV, który będzie dostępny od 2020 roku (dokładnie nie wiadomo, w którym okresie roku) i będzie można go połączyć tylko z poziomem wyposażenia FR.

Pod maską dobrze znany 1,4-litrowy silnik TSI o mocy 150 KM połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 115 KM. W sumie zestaw zapewnia 245 KM i 400 Nm maksymalnego momentu. Jako magazyn energii Tarraco wykorzystuje akumulator litowo-jonowy o mocy 13 kWh, który powinien zapewnić zasięg elektryczny o długości ponad 50 kilometrów. Kto wykorzysta całkowity potencjał układu napędowego ,przyspieszy do 100 km/h w czasie 7,4 sekundy i rozpędzi się do 217 km/h. Emisja CO2 zgodnie z WLTP wynosi 50 g/km. Czasy ładowania nie zostały jeszcze podane.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy