Dacia Lodgy od teraz oferowana jest z jednostkami benzynowymi 1.3 TCe o mocy 100 oraz 130 KM.

Z polskiej oferty Dacii Lodgy znikają modele z wolnossącymi silnikami benzynowymi. Zastąpią je nowocześniejsze jednostki 1.3 TCe, które dysponują bezpośrednim wtryskiem paliwa, turbodoładowaniem oraz filtrem cząstek stałych. Oferowane będą w dwóch wariantach: o mocy 100 i 130 KM.

Dacia Lodgy

Lodgy to najdroższy model w cenniku Dacii. Ten siedmioosobowy minivan produkowany jest od 2012 roku, a nazwa Lodgy pochodzi od angielskiego słowa lodge i ma podkreślać komfortowe warunki podróżowania. Model zbudowany jest na platformie Renault Grand Scenic.

Najtańsza Dacia Lodgy wyposażona w jednostkę 1.3 TCe 100 dostępna jest od 47 500 złotych (poziom wyposażenia Open). Analogiczna odmiana siedmiomiejscowa zaczyna się od 49 900 złotych. Lodgy z silnikiem 1.3 TCe 130 startuje od kwoty 53 200 złotych lub od 55 600 PLN w przypadku konfiguracji siedmiomiejscowej (poziom wyposażenia Laureate).

Ceny Dacii Lodgy 1.3 TCe 100 (1,3 l 102 KM)

Open (5 miejscowa) – od 47 500 zł
Open (7 miejscowa) – od 49 900 zł
Laureate (5 miejscowa) – od 51 800 zł
Laureate (7 miejscowa) – od 54 200 zł

Ceny Dacii Lodgy 1.3 TCe 130 (1,3 l 130 KM)

Laureate (5 miejscowa) – od 53 200 zł
Laureate (7 miejscowa) – od 55 600 zł
Stepway – od 57 600 zł
SL Techroad – od 58 600 zł

ZOBACZ TAKŻE: Ceny | Dacia Duster 1.0 TCe: Bezkonkurencyjnie tania, bazowa wersja

Ceny konkurencji
Citroen C4 Spacetourer (1,5 l 130 KM): od 101 890 zł
Ford C-Max (1,0 l 125 KM): od 85 920 zł
Opel Zafira Tourer (1,6 136 KM): od 94 000 zł
Renault Scenic (1,3 140 KM): od 85 900 zł (aktualna promocja 79 900 zł)
Toyota Prius+ (1,8 136 KM): od 141 900 zł
Volkswagen Golf Sportsvan (1,5 130 KM): od 97 390 (aktualna promocja 86 390 zł)

Według statystyk instytutu Samar, w tym roku (styczeń-lipiec) zarejestrowano na polskim rynku 2350 egzemplarze Dacii Lodgy. To wzrost rok do roku wynoszący 23 procent. Faktem jest, że kto szuka nowego, budżetowego vana ten nie znajdzie nic tańszego od Dacii. Trzeba tylko pogodzić się z nieco słabszymi materiałami, brakiem asystentów jazdy i tym, że sąsiad raczej nowego nabytku nie będzie zazdrościł.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Haker za kierownicą

Samochody potrafiące poruszać się całkowicie bez udziału kierowcy to wciąż przyszłość, choć jak przekonują ...

Rekordowy wynajem firmowych aut

Z usług kierowanych jeszcze nie tak dawno do dużych flot coraz częściej korzystają małe ...

Automatyczny pobór opłat na bramkach A1 ma zostać rozszerzony.

Spółka GTC, koncesjonariusz płatnego odcinka A1 obiecuje od 01 lipca pokonanie autostradowych bramek bez ...

Hyundai wyprzedza Astona Martina i Mercedesa

Wyniki szeroko zakrojonego i trwającego ponad rok badania społecznego pod nazwą „Najwyższe zaufanie” nieco ...

Duże ryzyko sparaliżowania transportu na polsko-czeskiej granicy

Zaledwie kilka dni pozostało do uruchomienia nowego systemu poboru opłat drogowych w Czechach, a ...

Fabryka BMW w Spartanburgu w Południowej Karolinie

Ceny aut mogą pójść ostro w górę

Przewodniczący Komisji Europejskiej, Jean Claude Juncker leci do Waszyngtonu z ofertą ostatniej szansy. Chce ...