Audi A1 Citycarver: Uterenowiony z nową nazwą

Audi A1 w miejskim stylu. Nowy, nieco podniesiony i obudowany model nosi nazwę Citycarver i jesienią pojawi się w salonach sprzedaży.

Publikacja: 30.07.2019 08:56

Audi A1 Citycarver: Uterenowiony z nową nazwą

Foto: moto.rp.pl

  • Nowa nazwa Citycarver
  • W salonach jesienią 2019 r.
  • Na bazie Audi A1
""

moto.rp.pl

W ofercie Volkswagena podobne modele noszą nazwę Cross, w Skodzie Scout, w Audi do tej pory uterenowione odmiany nosiły nazwę Allroad. Nie w modelu A1. Podwyższona wersja najmniejszego modelu z Ingolstad nosi nazwę Citycarver. Audi A1 Citycarver bazuje na modelu A1 Sportback. Osłona chłodnicy wypełniona jest mocną trójwymiarową siatką o strukturze plastra miodu w matowym czarnym wykończeniu, przedni i tylny zderzak jest wzbogacony o dodatkowe osłony i nakładki. No i są jeszcze czarne osłony nadkoli. Uterenowiony wygląd uzupełnia podwyższone o 35 mm zawieszenie – opcjonalnie z amortyzatorami adaptacyjnymi – i co najmniej 16-calowe felgi aluminiowe o specjalnym wzorze. To wszystko ma wyróżniać model Citycarver spośród innych wersji A1.

ZOBACZ TAKŻE: Audi S8: Nareszcie bez diesla

""

moto.rp.pl

Audi A1 Citycarver będzie można zamawiać od sierpnia 2019 roku. Do salonów trafi jesienią. Na początek na rynek trafi model o nazwie „Edition One”, który jest będzie dostępny w kolorze szarym lub pomarańczowym z 18-calowymi felgami. Ceny nowego modelu nie są jeszcze znane. Tradycyjna wersja A1 kosztuje na polskim rynku minimum 89 900 zł.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

W ofercie Volkswagena podobne modele noszą nazwę Cross, w Skodzie Scout, w Audi do tej pory uterenowione odmiany nosiły nazwę Allroad. Nie w modelu A1. Podwyższona wersja najmniejszego modelu z Ingolstad nosi nazwę Citycarver. Audi A1 Citycarver bazuje na modelu A1 Sportback. Osłona chłodnicy wypełniona jest mocną trójwymiarową siatką o strukturze plastra miodu w matowym czarnym wykończeniu, przedni i tylny zderzak jest wzbogacony o dodatkowe osłony i nakładki. No i są jeszcze czarne osłony nadkoli. Uterenowiony wygląd uzupełnia podwyższone o 35 mm zawieszenie – opcjonalnie z amortyzatorami adaptacyjnymi – i co najmniej 16-calowe felgi aluminiowe o specjalnym wzorze. To wszystko ma wyróżniać model Citycarver spośród innych wersji A1.

Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Naszpikowane technologiami Volkswageny na wyciągnięcie ręki w niezwykłym finansowaniu
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech