Potwierdza to szef Bugatti Stephan Winkelmann: „Divo jest stworzony do pokonywania zakrętów”. W porównaniu do Chirona, na którym Divo potrafi szybko jeździć nie tylko po prostej. W bezpośrednim porównaniu na 6,2 km krętym odcinku toru we włoskim Nardo najnowsze Bugatti jest szybsze od Chirona o osiem sekund. Do napędu Divo służy ten sam, dwunastocylindrowy silnik o mocy 1500 KM i 1600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Również stały napęd na wszystkie koła jest ten sam. Zmian dokonano w aerodynamice. Dodano spoilery, poprawiono dopływy powietrza i docisk karoserii do asfaltu.
Powstanie tylko 40 sztuk Bugatti Divo. Wszystkie są już sprzedane.
Najbardziej widocznym elementem aerodynamicznym jest potężny tylny spoiler. Ma 1,83 metra szerokości i jest 23 procent większy niż ten w Chironie. Ustawia się w zależności od trybu jazdy. Służy również jako hamulec aerodynamiczny. Divo osiąga 456 kilogramów siły docisku – 90 kilogramów więcej niż Chiron.
ZOBACZ TAKŻE: Niech gra muzyka! Najlepsze systemy audio.
Zwiększono kąt pochylenia kół, prędkość maksymalną zredukowano do 380 km/h, układ kierowniczy otrzymał bardziej precyzyjne przełożenie, a zawieszenie twardsze ustawienia. Zmniejszono masę własną o 35 kg. Zamontowano lżejsze felgi, odchudzony system audio, zrezygnowano z półek na konsoli środkowej i grubego obicia drzwi.