Fabryka PSA w Tychach uruchamia trzecią zmianę produkcyjną

Zakład Groupe PSA w Tychach uruchomił trzecią zmianę produkcyjną. Fabryka prowadzi, od stycznia 2019 roku, regularną produkcję trzycylindrowego silnika benzynowego PureTech.

Publikacja: 03.09.2020 11:06

Fabryka PSA w Tychach uruchamia trzecią zmianę produkcyjną

Foto: moto.rp.pl

Fabryka w Tychach jest jednym z wzorcowych zakładów grupy PSA. Zakład został niedawno zmodernizowany w oparciu o z filozofię Idealnej Fabryki Groupe PSA. Takie działania mają zwiększyć wydajność i elastyczność. Tyski zespół wypracował bardzo efektywny model funkcjonowania, który pozwala mu na sprawne dostosowywanie się do zmieniających się warunków rynkowych. Dzięki temu, fabryka potrafiła elastycznie dopasować się warunkom wywołanych przez kryzys pandemią koronawirusa.

CZYTAĆ TAKŻE: Stellantis: nazwa dla sojuszu grup FCA i PSA

Trzecia zmiana produkcyjna w tyskim zakładzie ruszyła we wtorek, 1 września, uzupełniając dotychczasowy, dwuzmianowy, system produkcji. Rozszerzenie działalności przedsiębiorstwa pozwala na ochronę zatrudnienia dla jego wszystkich 600 pracowników. Ponadto, umożliwia utworzenie 110 dodatkowych miejsc pracy, które zostały zaoferowane pracownikom siostrzanego zakładu w Gliwicach, produkującego obecnie w organicznym zakresie.

""

Foto: moto.rp.pl

– Uruchomienie trzeciej zmiany pozwala nam dać stabilne zatrudnienie wszystkim 710 pracownikom, co jest szczególnie ważne w tych trudnych ekonomicznie czasach. Jesteśmy silnym zespołem, który jest gotowy do dalszego działania i przezwyciężenia trudności, które przynosi kryzys zdrowotny i ekonomiczny – powiedział Janusz Puzoń, Dyrektor Zakładu Groupe PSA Tychach. Od 1 września produkcja w tyskim zakładzie Groupe PSA będzie się odbywała w rotacyjnym systemie trzyzmianowym, w pełnym reżimie sanitarnym COVID-19 w celu ochrony zdrowia pracowników.

Fabryka w Tychach jest jednym z wzorcowych zakładów grupy PSA. Zakład został niedawno zmodernizowany w oparciu o z filozofię Idealnej Fabryki Groupe PSA. Takie działania mają zwiększyć wydajność i elastyczność. Tyski zespół wypracował bardzo efektywny model funkcjonowania, który pozwala mu na sprawne dostosowywanie się do zmieniających się warunków rynkowych. Dzięki temu, fabryka potrafiła elastycznie dopasować się warunkom wywołanych przez kryzys pandemią koronawirusa.

CZYTAĆ TAKŻE: Stellantis: nazwa dla sojuszu grup FCA i PSA

Od kuchni
Volvo zmierza ku giełdzie. Celuje w wycenę 20 mld dolarów
Od kuchni
Czekasz na auto w leasingu? Możesz wziąć zastępcze
Od kuchni
Ceny samochodów kompaktowych wzrosły o 63 proc.
Od kuchni
Wielki powrót Astona Martina
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Od kuchni
Dealer będzie musiał odebrać wadliwe auto od klienta
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką