Podsumowujące pierwsze półrocze Skody przychody ze sprzedaży wzrosły o 10,8 proc. do 10,154 mld euro, a zysk operacyjny do 824 mln euro (+ 0,3 proc.). Inwestycje poczynione w pierwszej połowie 2019 roku wyniosły 369 mln euro, czyli o 33,8 proc. więcej niż w analogicznym okresie minionego roku. Skoda mocno inwestuje w rozwój nowych modeli, akumulatorów i napędów w ramach szeroko zakrojonej ofensywy w zakresie elektromobilności grupy Volkswagen.
Zmodernizowana Skoda Superb to jedna z premier Skody w tym roku.
Od stycznia do czerwca 2019 roku Skoda dostarczyła 495 000 samochodów do klientów na całym świecie, nie wliczając rynku chińskiego. Oznacza to wzrost o 1,6 procent. Całkowite wyniki dostaw do odbiorców na świecie wyglądają mniej ciekawie. 620 900 pojazdów, czyli -4,9 proc. to efekt niekorzystnej sytuacji na chińskim rynku motoryzacyjnym.
Oferta Skody na rynek chiński nieco różni się od tego co marka oferuje w Europie.
Sprzedaż Skody w pierwszych miesiącach bieżącego roku wzrosła do 559 900 pojazdów (+ 9,6 proc.), a przychody ze sprzedaży sięgnęły kwoty 10 154 mld euro (+ 10,8 proc.). Na wzrost powyższych wyników miała wpływ niedawna konsolidacja marek koncernu Volkswagen na indyjskim rynku i przejęcie odpowiedzialności za ten region przez Skodę w ramach projektu India 2.0.