To drugi salon brytyjskiej marki w Europie centralnej i wschodniej. W Polsce przedstawicielem McLarena jest znana z zamiłowania do ekskluzywnych marek Grupa Auto Fus. W swoim portfolio posiada obok salonu BMW/Mini również przedstawicielstwo Rolls-Royce’a i Alpiny. Przy okazji oficjalnego otwarcie pokazano nowy model o nazwie GT.
Nowy salon McLarena przy ulicy Ostrobramskiej 73 w Warszawie / Fot. Maciej Gis
Jak ważne jest dla McLarena nowe przedstawicielstwo w Polsce widać było po gościach, którzy pojawili się na otwarciu. Z ramienia marki pojawił David Gilbert, dyrektor zarządzający McLaren Automotive, Amel Boubaaya, szefowa PR na Europę oraz pani Amanda McLaren, córka założyciela marki Bruce McLarena. Marka ma obecnie 90 salonów w 32 krajach.
David Gilbert, dyrektor zarządzający McLaren Automotive i nowy McLaren GT / Fot. Maciej Gis.
Warszawski salon ma 230 m2 powierzchni. Jak każda luksusowa marka w Polsce również McLaren nie chce się chwalić ile zamierza sprzedać aut rocznie. Dane rejestracyjne nie do końca odzwierciedlają sprzedaż, ponieważ sporo aut rejestrowanych jest za granicą.