ElectroMobility Poland szuka wykwalikowanych specjalistów. Oni zbudują Izerę

Spółka ElectroMobility Poland, zajmująca się projektem budowy pierwszego polskiego samochodu elektrycznego szuka bardzo wykwalifikowanych specjalistów, którzy mają pomóc w zbudowaniu i wdrożeniu do produkcji Izery.

Publikacja: 11.03.2023 11:54

ElectroMobility Poland szuka wykwalikowanych specjalistów. Oni zbudują Izerę

Foto: mat. prasowe

Wymagania są wysokie, bo w większości przypadków spółka wymaga np. co najmniej pięcioletniego doświadczenia w danej branży. Poszukiwani są pracownicy na stanowiska w obszarze IT, inżynierowie odpowiedzialni za produkcję, ale również tacy, pracujący przy projekcie Izery. W sumie ElectroMobility Poland planuje zatrudnić około 3 tys. osób. Na razie firma szuka wyłącznie wykwalifikowanych osób. Nie ma ofert dla szeregowych pracowników fabryki.

I tak ElectroMobility Poland poszukuje np. eksperta, inżyniera ds. systemów oświetlenia pojazdów, ale takiego z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w systemach oświetlenia pojazdów takich jak reflektory LED Adaptive Matrix/Pixel. Aplikant powinien mieć również znajomość praktyczne doświadczenie w projektowaniu inżynieryjnym na każdym etapie rozwoju oświetlenia. Kolejna oferta dotyczy inżynierów, ekspertów i managerów w obszarze rozwoju produktu. Tu mile widziani są doświadczeni specjaliści z branży motoryzacyjnej specjalizujący się w projektowaniu i wdrażaniu technologii związanych z podwoziem, nadwoziem, architekturą elektryczną i systemami sterowania, a także w zarządzaniu projektami rozwoju pojazdów od koncepcji do wprowadzenia ich na rynek w produkcji seryjnej.

Czytaj więcej

Nowy biznes Solorza. Powstają pierwsze publiczne stacje tankowania wodoru

Ofert dla specjalistów z różnych specjalności jest około dziesięciu. ElectroMobility Poland zatrudni inżynierów i ekspertów w obszarze produkcji, architektów IT, analityków biznesowy IT, kierownik aplikacji IT, specjalista do spraw infrastruktury IT, managera platform zarządzających zespołem Platformy (HV Powertrain, podwozie, HVAC) czy ekspertów od elektromobilności. Pewne jest, że o takich ludzi łatwo na polskim rynku pracy nie będzie. Szczegółowe opisy ofert można znaleźć pod adresem https://electromobilitypoland.pl/kariera/.

Polski samochód elektryczny ma być produkowany w Jaworznie. Według założeń budowa fabryki pod ten cel ma rozpocząć się w pierwszym kwartale 2024 roku i trwać do końca 2025 roku. Od kwietnia 2025 r. na rozpocząć się etap montażu linii produkcyjnej, a w grudniu tego samego roku, ma ruszyć produkcja. Mają być produkowane 3 typy nadwozia opartego na tej platformie pozyskanej od chińskiego producenta samochodów Geely. W sumie ma to być 100 tys. pojazdów rocznie. Drugi etap przewiduje wprowadzenie 2 kolejnych nadwozi opartych na tej samej płycie, a produkcja zwiększona ogółem do 200 tys. sztuk rocznie.

Czytaj więcej

Mercedes AMG SL 63: Misja do wykonania

Wymagania są wysokie, bo w większości przypadków spółka wymaga np. co najmniej pięcioletniego doświadczenia w danej branży. Poszukiwani są pracownicy na stanowiska w obszarze IT, inżynierowie odpowiedzialni za produkcję, ale również tacy, pracujący przy projekcie Izery. W sumie ElectroMobility Poland planuje zatrudnić około 3 tys. osób. Na razie firma szuka wyłącznie wykwalifikowanych osób. Nie ma ofert dla szeregowych pracowników fabryki.

I tak ElectroMobility Poland poszukuje np. eksperta, inżyniera ds. systemów oświetlenia pojazdów, ale takiego z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w systemach oświetlenia pojazdów takich jak reflektory LED Adaptive Matrix/Pixel. Aplikant powinien mieć również znajomość praktyczne doświadczenie w projektowaniu inżynieryjnym na każdym etapie rozwoju oświetlenia. Kolejna oferta dotyczy inżynierów, ekspertów i managerów w obszarze rozwoju produktu. Tu mile widziani są doświadczeni specjaliści z branży motoryzacyjnej specjalizujący się w projektowaniu i wdrażaniu technologii związanych z podwoziem, nadwoziem, architekturą elektryczną i systemami sterowania, a także w zarządzaniu projektami rozwoju pojazdów od koncepcji do wprowadzenia ich na rynek w produkcji seryjnej.

Na prąd
Coraz więcej marek motoryzacyjnych wycofuje się ze swoich elektrycznych strategii
Na prąd
Koniec przywileju jazdy po buspasach dla samochodów elektrycznych
Na prąd
Volkswagen walczy z szarym importem swoich chińskich modeli samochodów
Na prąd
Niemiecki gigant motoryzacyjny wycofuje się z elektromobilnej transformacji
Na prąd
Do Chorwacji nie jedź elektrykiem. Sieć ładowarek w Europie jest mocno dziurawa
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy