Ostatnia droga cichym karawanem na prąd

Coleman Milne, brytyjska firma specjalizująca się w przeróbkach nadwozi przebudowała Forda Mustanga Mach E w karawan. Cichy, elektryczny napęd idealnie pasuje do ostatniej, żałobnej drogi.

Publikacja: 26.01.2023 05:39

Ostatnia droga cichym karawanem na prąd

Foto: mat. prasowe

Żałoba nierozłącznie powiązana jest z ciszą. Tego samego zdania jest brytyjska firma nadwoziowa Coleman Milne, która przekształciła elektrycznego Forda Mustanga Mach E w karawan. Bo przecież cichy, elektryczny napęd idealnie nadaje się do pogrzebów. Coleman Milne określa się jako „wiodący producent pojazdów pogrzebowych w Europie” i ma ponad 60-letnie doświadczenie w produkcji karawanów. Oprócz prezentowanego elektrycznego Mustanga obecna oferta obejmuje przede wszystkim modele bazujące na Mercedesie Klasy E z napędem hybrid plug-in.

Czytaj więcej

Ford zmienia plany dotyczącego budowy fabryki baterii w Turcji

mat. prasowe

Mustang Mach-E w swoim nowym wydaniu jest o ponad 30 cm wyższy, ma dokładnie 198 cm wysokości. Ponieważ potencjalni klienci już się nie spieszą, zastosowano tutaj podstawowy napęd z tylnym silnikiem o mocy 269 KM i akumulatorem o pojemności 75 kWh, który po przeróbce powinien mieć zasięg około 200 mil (322 km). Coleman Milne nie podaje oficjalnych cen.

mat. prasowe

Czytaj więcej

Ford F-150 Lightning: Pionier i bestseller

Żałoba nierozłącznie powiązana jest z ciszą. Tego samego zdania jest brytyjska firma nadwoziowa Coleman Milne, która przekształciła elektrycznego Forda Mustanga Mach E w karawan. Bo przecież cichy, elektryczny napęd idealnie nadaje się do pogrzebów. Coleman Milne określa się jako „wiodący producent pojazdów pogrzebowych w Europie” i ma ponad 60-letnie doświadczenie w produkcji karawanów. Oprócz prezentowanego elektrycznego Mustanga obecna oferta obejmuje przede wszystkim modele bazujące na Mercedesie Klasy E z napędem hybrid plug-in.

Na prąd
Chińczycy mają nową "cudowną" baterię. Jest ognioodporna, ma gwarancję na milion km
Na prąd
Elektrykiem na weekend w góry – dramat, czy może jednak spryt i oszczędność?
Na prąd
Chiński gigant motoryzacyjny zainwestuje w Turcji miliard dolarów
Na prąd
Porsche ogranicza produkcję Taycana. Spadek popytu na samochody elektryczne
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Na prąd
Ferrari buduje swój pierwszy elektryczny samochód