Reklama

Ostatnia droga cichym karawanem na prąd

Coleman Milne, brytyjska firma specjalizująca się w przeróbkach nadwozi przebudowała Forda Mustanga Mach E w karawan. Cichy, elektryczny napęd idealnie pasuje do ostatniej, żałobnej drogi.

Publikacja: 26.01.2023 05:39

Ostatnia droga cichym karawanem na prąd

Foto: mat. prasowe

Żałoba nierozłącznie powiązana jest z ciszą. Tego samego zdania jest brytyjska firma nadwoziowa Coleman Milne, która przekształciła elektrycznego Forda Mustanga Mach E w karawan. Bo przecież cichy, elektryczny napęd idealnie nadaje się do pogrzebów. Coleman Milne określa się jako „wiodący producent pojazdów pogrzebowych w Europie” i ma ponad 60-letnie doświadczenie w produkcji karawanów. Oprócz prezentowanego elektrycznego Mustanga obecna oferta obejmuje przede wszystkim modele bazujące na Mercedesie Klasy E z napędem hybrid plug-in.

Czytaj więcej

Ford zmienia plany dotyczącego budowy fabryki baterii w Turcji

Foto: mat. prasowe

Mustang Mach-E w swoim nowym wydaniu jest o ponad 30 cm wyższy, ma dokładnie 198 cm wysokości. Ponieważ potencjalni klienci już się nie spieszą, zastosowano tutaj podstawowy napęd z tylnym silnikiem o mocy 269 KM i akumulatorem o pojemności 75 kWh, który po przeróbce powinien mieć zasięg około 200 mil (322 km). Coleman Milne nie podaje oficjalnych cen.

Foto: mat. prasowe

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

Ford F-150 Lightning: Pionier i bestseller

Żałoba nierozłącznie powiązana jest z ciszą. Tego samego zdania jest brytyjska firma nadwoziowa Coleman Milne, która przekształciła elektrycznego Forda Mustanga Mach E w karawan. Bo przecież cichy, elektryczny napęd idealnie nadaje się do pogrzebów. Coleman Milne określa się jako „wiodący producent pojazdów pogrzebowych w Europie” i ma ponad 60-letnie doświadczenie w produkcji karawanów. Oprócz prezentowanego elektrycznego Mustanga obecna oferta obejmuje przede wszystkim modele bazujące na Mercedesie Klasy E z napędem hybrid plug-in.

Reklama
Na prąd
Ameryka nie chce elektrycznych pickupów. Ram wycofuje się z projektu
Na prąd
Ford pod presją. Tnie kolejne etaty. Produkcja elektryków na jedną zmianę
Na prąd
Europejska motoryzacja pod presją: uniezależnienie od Azji czy wzrost cen aut?
Na prąd
Trzeba było tak od razu. Koniec z bezdusznymi nazwami modeli Volkswagena
Na prąd
Niesamowity rekord. Żaden samochód elektryczny nigdy nie pojechał szybciej niż ten
Reklama
Reklama