Ostatnia droga cichym karawanem na prąd

Coleman Milne, brytyjska firma specjalizująca się w przeróbkach nadwozi przebudowała Forda Mustanga Mach E w karawan. Cichy, elektryczny napęd idealnie pasuje do ostatniej, żałobnej drogi.

Publikacja: 26.01.2023 05:39

Ostatnia droga cichym karawanem na prąd

Foto: mat. prasowe

Żałoba nierozłącznie powiązana jest z ciszą. Tego samego zdania jest brytyjska firma nadwoziowa Coleman Milne, która przekształciła elektrycznego Forda Mustanga Mach E w karawan. Bo przecież cichy, elektryczny napęd idealnie nadaje się do pogrzebów. Coleman Milne określa się jako „wiodący producent pojazdów pogrzebowych w Europie” i ma ponad 60-letnie doświadczenie w produkcji karawanów. Oprócz prezentowanego elektrycznego Mustanga obecna oferta obejmuje przede wszystkim modele bazujące na Mercedesie Klasy E z napędem hybrid plug-in.

Czytaj więcej

Ford zmienia plany dotyczącego budowy fabryki baterii w Turcji

mat. prasowe

Mustang Mach-E w swoim nowym wydaniu jest o ponad 30 cm wyższy, ma dokładnie 198 cm wysokości. Ponieważ potencjalni klienci już się nie spieszą, zastosowano tutaj podstawowy napęd z tylnym silnikiem o mocy 269 KM i akumulatorem o pojemności 75 kWh, który po przeróbce powinien mieć zasięg około 200 mil (322 km). Coleman Milne nie podaje oficjalnych cen.

mat. prasowe

Czytaj więcej

Ford F-150 Lightning: Pionier i bestseller

Żałoba nierozłącznie powiązana jest z ciszą. Tego samego zdania jest brytyjska firma nadwoziowa Coleman Milne, która przekształciła elektrycznego Forda Mustanga Mach E w karawan. Bo przecież cichy, elektryczny napęd idealnie nadaje się do pogrzebów. Coleman Milne określa się jako „wiodący producent pojazdów pogrzebowych w Europie” i ma ponad 60-letnie doświadczenie w produkcji karawanów. Oprócz prezentowanego elektrycznego Mustanga obecna oferta obejmuje przede wszystkim modele bazujące na Mercedesie Klasy E z napędem hybrid plug-in.

Na prąd
Chińczycy na dobrej drodze do objęcia władzy w świecie elektromobilności
Na prąd
Elektryczne Gitary zachęcają do elektrycznej jazdy
Na prąd
Sixt rezygnuje z Tesli. Będzie wynajmować auta od największego konkurenta Muska
Na prąd
Nieudana strategia Mercedesa. Sprzedaż flagowej limuzyny poniżej oczekiwań
Na prąd
Szef koncernu Stellantis oddaje głos przeciwko totalnej elektromobilności
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja zmienia łańcuchy dostaw w okresach wysokiego popytu