Nowy pomysł z Kanady. Uniwersalna oś z napędem elektrycznym

Elektromobilność staje się coraz ważniejsza nie tylko dla producentów samochodowych, ale również dla poddostawców. Kanadyjska firma Magna prezentuje uniwersalne rozwiązanie napędu na prąd dla aut dostawczych i pick-upów.

Publikacja: 17.01.2021 01:50

Nowy pomysł z Kanady. Uniwersalna oś z napędem elektrycznym

Foto: moto.rp.pl

Magna to kanadyjska firma zajmująca się technologiami mobilności dla producentów samochodów. Od teraz firma chce mieć swój udział w rozwijaniu elekrtomobilności. Na tegorocznych wirtualnych targach elektroniki CES w Las Vegas dostawca motoryzacyjny zaprezentował napęd elektryczny do pick-upów, SUV-ów i samochodów dostawczych. Podstawowym elementem jest elektryczna oś tylna z pojedynczym lub podwójnym silnikiem o mocy od 163 KM do 340 KM. Oś powinna daje się łatwo zintegrować z istniejącą architekturą pojazdu. Można ją również połączyć z dodatkowym silnikiem elektrycznym na przedniej osi.

CZYTAJ TAKŻE: Znaleźć odpowiedni rozmiar. Nowy trend w elektromobilności

""

Foto: moto.rp.pl

Magna ogłosiła wcześniej utworzenie joint venture z koreańską grupą LG zajmującą się bateriami i elektroniką. Obie firmy chcą poszerzyć swoją ofertę produktów w zakresie napędów elektrycznych poprzez wspólne wykorzystanie istniejących technologii. LG wnosi doświadczenie w rozwoju samochodów elektrycznych, takich jak Chevrolet Bolt EV i Jaguar I-Pace, Magna ma doświadczenie w zakresie integracji oprogramowania i systemów. Ponadto Magna będzie budować elektrycznego SUV-a Fisker Ocean. Kontrakt na budowę tego elektryka rozpoczyna się od końca 2022 roku.

CZYTAJ TAKŻE: Przegląd elektryków z panelami słonecznymi

Magna to kanadyjska firma zajmująca się technologiami mobilności dla producentów samochodów. Od teraz firma chce mieć swój udział w rozwijaniu elekrtomobilności. Na tegorocznych wirtualnych targach elektroniki CES w Las Vegas dostawca motoryzacyjny zaprezentował napęd elektryczny do pick-upów, SUV-ów i samochodów dostawczych. Podstawowym elementem jest elektryczna oś tylna z pojedynczym lub podwójnym silnikiem o mocy od 163 KM do 340 KM. Oś powinna daje się łatwo zintegrować z istniejącą architekturą pojazdu. Można ją również połączyć z dodatkowym silnikiem elektrycznym na przedniej osi.

Materiał Promocyjny
Seat i Cupra. Doświadczenie budowane latami
Na drodze
Grupa Volkswagen nie zwalnia. 30 nowości to dopiero początek.
Materiał Partnera
Kongres Nowej Mobilności jedzie do Katowic
Materiał Partnera
Elektromobilność dotyczy także samochodów ciężarowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Materiał Promocyjny
Historyczny sukces opon całorocznych: ADAC przyznaje pierwszą ocenę „dobrą”.