Reklama

Nowy pomysł z Kanady. Uniwersalna oś z napędem elektrycznym

Elektromobilność staje się coraz ważniejsza nie tylko dla producentów samochodowych, ale również dla poddostawców. Kanadyjska firma Magna prezentuje uniwersalne rozwiązanie napędu na prąd dla aut dostawczych i pick-upów.

Publikacja: 17.01.2021 01:50

Nowy pomysł z Kanady. Uniwersalna oś z napędem elektrycznym

Foto: moto.rp.pl

Magna to kanadyjska firma zajmująca się technologiami mobilności dla producentów samochodów. Od teraz firma chce mieć swój udział w rozwijaniu elekrtomobilności. Na tegorocznych wirtualnych targach elektroniki CES w Las Vegas dostawca motoryzacyjny zaprezentował napęd elektryczny do pick-upów, SUV-ów i samochodów dostawczych. Podstawowym elementem jest elektryczna oś tylna z pojedynczym lub podwójnym silnikiem o mocy od 163 KM do 340 KM. Oś powinna daje się łatwo zintegrować z istniejącą architekturą pojazdu. Można ją również połączyć z dodatkowym silnikiem elektrycznym na przedniej osi.

CZYTAJ TAKŻE: Znaleźć odpowiedni rozmiar. Nowy trend w elektromobilności

""

Foto: moto.rp.pl

Magna ogłosiła wcześniej utworzenie joint venture z koreańską grupą LG zajmującą się bateriami i elektroniką. Obie firmy chcą poszerzyć swoją ofertę produktów w zakresie napędów elektrycznych poprzez wspólne wykorzystanie istniejących technologii. LG wnosi doświadczenie w rozwoju samochodów elektrycznych, takich jak Chevrolet Bolt EV i Jaguar I-Pace, Magna ma doświadczenie w zakresie integracji oprogramowania i systemów. Ponadto Magna będzie budować elektrycznego SUV-a Fisker Ocean. Kontrakt na budowę tego elektryka rozpoczyna się od końca 2022 roku.

CZYTAJ TAKŻE: Przegląd elektryków z panelami słonecznymi

Reklama
Reklama

Magna to kanadyjska firma zajmująca się technologiami mobilności dla producentów samochodów. Od teraz firma chce mieć swój udział w rozwijaniu elekrtomobilności. Na tegorocznych wirtualnych targach elektroniki CES w Las Vegas dostawca motoryzacyjny zaprezentował napęd elektryczny do pick-upów, SUV-ów i samochodów dostawczych. Podstawowym elementem jest elektryczna oś tylna z pojedynczym lub podwójnym silnikiem o mocy od 163 KM do 340 KM. Oś powinna daje się łatwo zintegrować z istniejącą architekturą pojazdu. Można ją również połączyć z dodatkowym silnikiem elektrycznym na przedniej osi.

Reklama
Na drodze
Auta z Chin wjeżdżają na rynek wtórny
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Materiał Promocyjny
Opony premium – innowacje, które budują przewagę na drodze
Materiał Partnera
Elektromobilność dotyczy także samochodów ciężarowych
Na drodze
Więcej nowych dróg przed końcem roku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Na drodze
Polska stoi w korkach. Miasta mają wciąż absurdalne pomysły
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama