Firma Qarson jako pierwsza na polskim rynku wprowadza model sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych.

Firma Qarson to lider francuskiego rynku samochodów na abonament. Teraz rozpoczyna swoją działalność również w Polsce. Dla coraz większej liczby osób optymalnym rozwiązaniem staje się abonament auta. We Francji, gdzie Qarson jest liderem w segmencie aut na abonament, firma sprzedała ponad 7000 samochodów, z czego ponad połowa to auta na abonament.

Qarson posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych.

Umowa w Qarsonie podpisywana jest wyłącznie na 12 miesięcy, a wszystkie oferowane auta są fabrycznie nowe. Aktualna oferta obejmuje kilkadziesiąt modeli popularnych marek. Koszt abonamentu np. dla Renault Clio rozpoczyna się od 499 złotych brutto, w ramach którego kierowca otrzymuje bezpłatny serwis i przeglądy gwarancyjne oraz pakiet 10 000 kilometrów. Qarson stawia na samochody z najpopularniejszych segmentów rynku, czyli auta miejskie oraz crossovery. Z czasem w portfolio pojawią się także auta z napędem elektrycznym.

Kluczową rolę dla francuskiej marki mają odegrać punkty sprzedaży, które zostały zlokalizowane w największych galeriach handlowych. Qarson wprowadza do Polski zupełnie nowy model, w ramach którego klienci będą mogli wybrać i zamówić samochód w trakcie swoich zakupów. Wsparciem dla usługi jest witryna internetowa firmy. Wystarczy wejść na stronę, wybrać model w oparciu o markę lub wielkość pojazdu, a następnie dobrać ewentualne opcje dodatkowe. Po weryfikacji zdolności finansowej klienta, samochód zostanie w ciągu kilku dni dostarczony do jednego z punktów odbioru.

W minionym roku francuski Qarson zrealizował we Francji ponad 3000 zamówień on-line. Aktualnie punkty sprzedaży Qarsona zlokalizowane są centrum w Suchym Lesie koło Poznania, w samym Poznaniu (Galeria Posnania), Szczecinie (Galeria Galaxy), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz Wrocławiu (Galeria Wroclavia). W najbliższym czasie pojawią się również w galeriach handlowych w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Katowicach. Łącznie w 2019 roku w Polsce pojawi się 10 punktów w 8 miastach.

ZOBACZ TAKŻE: Wynajem zmienia myślenie Polaków o samochodach

Qarson posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych. Punkty sprzedaży we Francji zlokalizowane są w 12 galeriach handlowych, które rocznie odwiedza ponad 100 milionów potencjalnych klientów. W francuskim serwisie dostępne jest ponad 1700 modeli aut od 20 różnych producentów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Staną fabryki samochodów

Część koncernów samochodowych późnym latem wstrzyma produkcję niektórych modeli. Nie zdążą z odnowieniem homologacji, ...

Peugeot 508 First Edition: kosztowne pierwszeństwo

Tylko w 12 krajach Europy, wśród których jest Polska, można już zamawiać auta z ...

Suzuki GSX-S 125: Miejski śmigacz z żyłką sportowca

Zaledwie 133 kg wagi, spalanie na poziomie 2 l/100 km, prędkość maksymalna 135 km/h, ...

Koniec z darmowym prądem do aut. Ile wyniosą opłaty?

Mimo że rynek elektromobilności dopiero się w Polsce rozwija, to już pierwsza firma zdecydowało ...

Gdy zwykłe auta znikną z miast…

Napęd elektryczny czy ogniwo paliwowe? Mimo emocji, jakie budzą te dyskusje, koncerny motoryzacyjne wybiegają ...

Skoda Kodiaq - samochód wszechstronny

Napęd 4×4: Przyda się także na co dzień

Nie tylko SUV-y mają rosnące grono sympatyków. Coraz większą popularność zdobywa również napęd na ...