Kup auto w galerii handlowej. Nowy pomysł rodem z Francji

Firma Qarson jako pierwsza na polskim rynku wprowadza model sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych.

Publikacja: 14.03.2019 11:43

Kup auto w galerii handlowej. Nowy pomysł rodem z Francji

Foto: moto.rp.pl

Firma Qarson to lider francuskiego rynku samochodów na abonament. Teraz rozpoczyna swoją działalność również w Polsce. Dla coraz większej liczby osób optymalnym rozwiązaniem staje się abonament auta. We Francji, gdzie Qarson jest liderem w segmencie aut na abonament, firma sprzedała ponad 7000 samochodów, z czego ponad połowa to auta na abonament.

""

Qarson posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych.

moto.rp.pl

Umowa w Qarsonie podpisywana jest wyłącznie na 12 miesięcy, a wszystkie oferowane auta są fabrycznie nowe. Aktualna oferta obejmuje kilkadziesiąt modeli popularnych marek. Koszt abonamentu np. dla Renault Clio rozpoczyna się od 499 złotych brutto, w ramach którego kierowca otrzymuje bezpłatny serwis i przeglądy gwarancyjne oraz pakiet 10 000 kilometrów. Qarson stawia na samochody z najpopularniejszych segmentów rynku, czyli auta miejskie oraz crossovery. Z czasem w portfolio pojawią się także auta z napędem elektrycznym.

""

moto.rp.pl

Kluczową rolę dla francuskiej marki mają odegrać punkty sprzedaży, które zostały zlokalizowane w największych galeriach handlowych. Qarson wprowadza do Polski zupełnie nowy model, w ramach którego klienci będą mogli wybrać i zamówić samochód w trakcie swoich zakupów. Wsparciem dla usługi jest witryna internetowa firmy. Wystarczy wejść na stronę, wybrać model w oparciu o markę lub wielkość pojazdu, a następnie dobrać ewentualne opcje dodatkowe. Po weryfikacji zdolności finansowej klienta, samochód zostanie w ciągu kilku dni dostarczony do jednego z punktów odbioru.

""

moto.rp.pl

W minionym roku francuski Qarson zrealizował we Francji ponad 3000 zamówień on-line. Aktualnie punkty sprzedaży Qarsona zlokalizowane są centrum w Suchym Lesie koło Poznania, w samym Poznaniu (Galeria Posnania), Szczecinie (Galeria Galaxy), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz Wrocławiu (Galeria Wroclavia). W najbliższym czasie pojawią się również w galeriach handlowych w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Katowicach. Łącznie w 2019 roku w Polsce pojawi się 10 punktów w 8 miastach.

ZOBACZ TAKŻE: Wynajem zmienia myślenie Polaków o samochodach

Qarson posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych. Punkty sprzedaży we Francji zlokalizowane są w 12 galeriach handlowych, które rocznie odwiedza ponad 100 milionów potencjalnych klientów. W francuskim serwisie dostępne jest ponad 1700 modeli aut od 20 różnych producentów.

Firma Qarson to lider francuskiego rynku samochodów na abonament. Teraz rozpoczyna swoją działalność również w Polsce. Dla coraz większej liczby osób optymalnym rozwiązaniem staje się abonament auta. We Francji, gdzie Qarson jest liderem w segmencie aut na abonament, firma sprzedała ponad 7000 samochodów, z czego ponad połowa to auta na abonament.

Umowa w Qarsonie podpisywana jest wyłącznie na 12 miesięcy, a wszystkie oferowane auta są fabrycznie nowe. Aktualna oferta obejmuje kilkadziesiąt modeli popularnych marek. Koszt abonamentu np. dla Renault Clio rozpoczyna się od 499 złotych brutto, w ramach którego kierowca otrzymuje bezpłatny serwis i przeglądy gwarancyjne oraz pakiet 10 000 kilometrów. Qarson stawia na samochody z najpopularniejszych segmentów rynku, czyli auta miejskie oraz crossovery. Z czasem w portfolio pojawią się także auta z napędem elektrycznym.

Od kuchni
Volvo zmierza ku giełdzie. Celuje w wycenę 20 mld dolarów
Od kuchni
Czekasz na auto w leasingu? Możesz wziąć zastępcze
Od kuchni
Ceny samochodów kompaktowych wzrosły o 63 proc.
Od kuchni
Wielki powrót Astona Martina
Od kuchni
Dealer będzie musiał odebrać wadliwe auto od klienta