Firma Qarson jako pierwsza na polskim rynku wprowadza model sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych.

Firma Qarson to lider francuskiego rynku samochodów na abonament. Teraz rozpoczyna swoją działalność również w Polsce. Dla coraz większej liczby osób optymalnym rozwiązaniem staje się abonament auta. We Francji, gdzie Qarson jest liderem w segmencie aut na abonament, firma sprzedała ponad 7000 samochodów, z czego ponad połowa to auta na abonament.

Qarson posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych.

Umowa w Qarsonie podpisywana jest wyłącznie na 12 miesięcy, a wszystkie oferowane auta są fabrycznie nowe. Aktualna oferta obejmuje kilkadziesiąt modeli popularnych marek. Koszt abonamentu np. dla Renault Clio rozpoczyna się od 499 złotych brutto, w ramach którego kierowca otrzymuje bezpłatny serwis i przeglądy gwarancyjne oraz pakiet 10 000 kilometrów. Qarson stawia na samochody z najpopularniejszych segmentów rynku, czyli auta miejskie oraz crossovery. Z czasem w portfolio pojawią się także auta z napędem elektrycznym.

Kluczową rolę dla francuskiej marki mają odegrać punkty sprzedaży, które zostały zlokalizowane w największych galeriach handlowych. Qarson wprowadza do Polski zupełnie nowy model, w ramach którego klienci będą mogli wybrać i zamówić samochód w trakcie swoich zakupów. Wsparciem dla usługi jest witryna internetowa firmy. Wystarczy wejść na stronę, wybrać model w oparciu o markę lub wielkość pojazdu, a następnie dobrać ewentualne opcje dodatkowe. Po weryfikacji zdolności finansowej klienta, samochód zostanie w ciągu kilku dni dostarczony do jednego z punktów odbioru.

W minionym roku francuski Qarson zrealizował we Francji ponad 3000 zamówień on-line. Aktualnie punkty sprzedaży Qarsona zlokalizowane są centrum w Suchym Lesie koło Poznania, w samym Poznaniu (Galeria Posnania), Szczecinie (Galeria Galaxy), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz Wrocławiu (Galeria Wroclavia). W najbliższym czasie pojawią się również w galeriach handlowych w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Katowicach. Łącznie w 2019 roku w Polsce pojawi się 10 punktów w 8 miastach.

ZOBACZ TAKŻE: Wynajem zmienia myślenie Polaków o samochodach

Qarson posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych. Punkty sprzedaży we Francji zlokalizowane są w 12 galeriach handlowych, które rocznie odwiedza ponad 100 milionów potencjalnych klientów. W francuskim serwisie dostępne jest ponad 1700 modeli aut od 20 różnych producentów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Volvo: design i kultura w Warszawie

Volvo z roku na rok sprzedaje nad Wisłą coraz więcej samochodów. Odmładzana gama modeli ...

BMW będzie testować w Chinach autonomiczne auta

Dla wielu niemieckich firm motoryzacyjnych Chiny są największym rynkiem. Dotyczy to chociażby Volkswagena czy ...

Suzuki Vitara: 30 lat tradycji

Vitara jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych crossoverów na rynku. Zadebiutowała w 1988 r. i ...

Citroen C3 Aircross: Wesoły bąbel

Gdy nowy SUV Citroena ujrzał światło dzienne, uznałem go za dziwoląga. Do czasu. Kilka ...

Michael Mauer, szef projektantów Porsche AG

Michael Mauer, szef projektantów Porsche AG: Różowe? To dla mnie horror

Pojawienie się aut z napędem elektrycznym to dla nas, projektantów, ogromna szansa na zmianę ...

Bugatti Divo: 40 sztuk za 5 milionów euro każda

Bugatti zaprezentowało nowy supersportowy model. Divo. Pierwsze współczesne Bugatti, które ma radzić sobie znakomicie ...