Na bezsensowność tej inwestycji zwrócił uwagę serwis portalsamorzadowy.pl, który nie tylko zastanawia się kiedy i czy w ogóle przejście zostanie uruchomione, ale również czy nie należałoby wstrzymać mającej się rozpocząć wiosną budowy trasy ekspresowej S19 między Białymstokiem a przejściem granicznym w Kuźnicy na granicy polsko-białoruskiej. 9 listopada 2021 r. przejście zamknięto ze względu na kryzys migracyjny na granicy polsko-białoruskiej, z uwagi na próby szturmowania tego przejścia przez tłumy migrantów.

Czytaj więcej

Nowe radiowozy do przewozu policyjnych psów kosztowały 2,5 mln zł

Faktem jest, że mimo niedziałającego przejścia droga może stać się element rozwoju infrastruktury regionu. To blisko 16 km odcinek łączący niedziałające przejście graniczne z węzłem drogowym Sokółka Północ. Pozwolenie na budowę w grudniu 2022 roku, a przy samej granicy ma powstać parking na około 800 tirów i 200 aut osobowych. Wartość kontraktu wynosi 526 mln zł brutto - poinformował Tomasz Wróblewski, zastępca dyrektora GDDKiA w Białymstoku.

Czytaj więcej

Audi TT Final Edition: Pożegnanie po 25 latach