Niemcy nasycili się Teslą. Spadek sprzedaży

Tesla Model 3 wkroczyła na rynek niemieckich elektryków bardzo przebojowo osiągając w miesiącu swojej premiery, w statystykach sprzedaży pierwsze miejsce. Hossa się skończyła i nadszedł czas walki z konkurencją. Oto najczęściej rejestrowane elektryczne samochody w Niemczech.

Publikacja: 11.11.2019 11:18

Niemcy nasycili się Teslą. Spadek sprzedaży

Foto: moto.rp.pl

W październiku najczęściej wybieranym samochodem elektrycznym w Niemczech było BMW i3. Jednak nawet jak na potężny niemiecki rynek ilość sprzedanych aut jest zadziwiająco niska. Federalny Urząd Transportu Samochodowego (KBA) zarejestrował w październiku 856 nowych rejestracji modelu i3. BMW sprzedaje za naszą zachodnią granicą średnio co miesiąc około 22 000 samochodów.

""

BMW i3

Foto: moto.rp.pl

Na drugim miejscu znalazł się Smart Smartwo ED z wynikiem 746 egzemplarzy. Trzecie miejsce zajmuje Renault Zoe z 458 zarejestrowanymi egzemplarzami. Duży spadek zaliczyła Tesla. zarejestrowano tylko 221 sztuk Modelu 3 co pozwoliło zająć niedawnemu bestsellerowi dopiero siódmą pozycję.

""

Tesla Model 3.

Foto: moto.rp.pl

Jednak w bilansie rocznym Tesla nadal zajmuje trzecie miejsce (7899 egzemplarzy). Liderem tej statystyki jest Renault Zoe (8330 pojazdów), a na drugim miejscu znajduje się BMW i3 (8 206 pojazdów). Czwarty Smart jest daleko w tyle (3836 sztuk).

W październiku najczęściej wybieranym samochodem elektrycznym w Niemczech było BMW i3. Jednak nawet jak na potężny niemiecki rynek ilość sprzedanych aut jest zadziwiająco niska. Federalny Urząd Transportu Samochodowego (KBA) zarejestrował w październiku 856 nowych rejestracji modelu i3. BMW sprzedaje za naszą zachodnią granicą średnio co miesiąc około 22 000 samochodów.

Na drugim miejscu znalazł się Smart Smartwo ED z wynikiem 746 egzemplarzy. Trzecie miejsce zajmuje Renault Zoe z 458 zarejestrowanymi egzemplarzami. Duży spadek zaliczyła Tesla. zarejestrowano tylko 221 sztuk Modelu 3 co pozwoliło zająć niedawnemu bestsellerowi dopiero siódmą pozycję.

Tu i Teraz
GM pracuje nad nową limuzyną dla prezydenta USA, ale nie dla Trumpa
Tu i Teraz
W tej branży nadal rządzą silniki spalinowe. Najnowszy ma 5-cyl. i 11 l pojemności
Tu i Teraz
Polska rośnie w motoryzacyjną siłę. Jedyny salon Pagani w tej części Europy
Tu i Teraz
Amerykanie mają zaskakujący pomysł. Koniec z systemem "start-stop" w samochodach
Tu i Teraz
Już nie tylko elektryki. Największy producent na świecie zmienia strategię na Europę