Reklama

Elon Musk rezygnuje z produkcji topowej wersji Tesli

Tesla wycofuje się z produkcji modelu S Plaid+, ogłosił na Twitterze Elon Musk. Miał być to elektryk o mocy 1100 KM.

Publikacja: 07.06.2021 14:12

Elon Musk rezygnuje z produkcji topowej wersji Tesli

Foto: moto.rp.pl

Kalifornijski producent samochodów elektrycznych Tesla rezygnuje z produkcji modelu S Plaid+ o mocy 1100 KM, który miał być podobno najlepiej przyspieszającym samochodem produkcyjnym w historii i to zarówno pod względem sprintu do 100 km/h, jak i czasu pokonania 1/4 mili. Przyspieszenie do pierwszej setki Tesla opisywała jako 2.1 sekundy. Musk w swoim krótkim komentarzu stwierdził, że ten model okazuje się niepotrzebny, ponieważ wesja S Plaid (1020 KM) jest wystarczająco dobra.

CZYTAJ TAKŻE: Elon Musk rozważa budowę fabryki w Rosji

""

Tesla Model S Plaid

Foto: moto.rp.pl

Według producenta Tesla Model S Plaid+ miała rozpędzać się do 320 km/h i mieć zasięg od 630 do 830 kilometrów. Model ten miał już nawet swoją cenę katalogową – od 614 490 zł. Tesla ma też problemy z dostawą podstawowego modelu – Model S Plaid. Termin dostawy został przełożony z 3 czerwca na 10 czerwca. Od momentu pokazania w styczniu zmodernizowanego Modelu S ani jeden egzemplarz nie dotarł jeszcze do klienta.

CZYTAJ TAKŻE: Ponad 1000 KM w elektryku Tesli. Znamy polskie ceny

Reklama
Reklama
""

Tesla Model S Plaid

Foto: moto.rp.pl

Kalifornijski producent samochodów elektrycznych Tesla rezygnuje z produkcji modelu S Plaid+ o mocy 1100 KM, który miał być podobno najlepiej przyspieszającym samochodem produkcyjnym w historii i to zarówno pod względem sprintu do 100 km/h, jak i czasu pokonania 1/4 mili. Przyspieszenie do pierwszej setki Tesla opisywała jako 2.1 sekundy. Musk w swoim krótkim komentarzu stwierdził, że ten model okazuje się niepotrzebny, ponieważ wesja S Plaid (1020 KM) jest wystarczająco dobra.

CZYTAJ TAKŻE: Elon Musk rozważa budowę fabryki w Rosji

Reklama
Tu i Teraz
Gigantyczne manewry w Niemczech. 600 km dróg może zostać okresowo zablokowanych
Tu i Teraz
Rosyjscy dilerzy samochodowi bankrutują. Masowe zamknięcia salonów
Tu i Teraz
Porsche zrywa z 94-letnią tradycją. To będzie szok dla klientów
Tu i Teraz
Chiński gigant motoryzacyjny planuje 17-krotny wzrost sprzedaży w Europie do 2027 r.
Tu i Teraz
Mercedes może być jedynym producentem w UE, który nie spełni unijnych celów emisyjnych
Reklama
Reklama