Niesamowita reklama nowych ciężarówek Volvo

Pamiętacie Jeana Clauda van Damme robiącego szpagat pomiędzy ciężarówkami Volvo? Oto nowa niesamowita reklama szwedzkich ciężarówek.

Publikacja: 07.03.2020 09:17

Niesamowita reklama nowych ciężarówek Volvo

Foto: moto.rp.pl

Volvo Trucks wypuszcza na rynek cztery nowe ciężarówki – niezwykłe w tej branży z pozornie niekończącymi się cyklami modelowymi. Niesamowity spot, który wymyślili Szwedzi, jest równie niezwyky jak fakt pojawienia się tylu nowych modeli.

Aby zademonstrować moc i siłę czterech nowych serii pojazdów – Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM i Volvo FMX – Volvo zbudowało ogromną wieżę z ciężarówek o wysokości 15 metrów i 58 ton, układając cztery nowe pojazdy jeden na drugim. Roger Alm, wiceprezes wykonawczy Volvo Group i prezes Volvo Trucks znalazł się w czołówce filmu, w kórym mówi: „To nasza największa w historii premiera rynkowa w Volvo Trucks. Pojazdy będą miały ogromny wpływ na rentowność naszych klientów i ich zdolność do konkurowania o zamówienia, a także o najlepszych kierowców. Dzień kręcenia reklamy był dla mnie zdecydowanie niezwykłym dniem. Mam szacunek dla dużych wysokości, czuję się bardziej jak u siebie w domu”.

CZYTAJ TAKŻE: Test | Volvo S90 D5 AWD: Ceniąc wygodę, styl i święty spokój

CZYTAJ TAKŻE: Daimler depcze po piętach Tesli. Nowe, elektryczne ciężarówki

„Zaprojektowanie i zbudowanie wieży i zapewnienie jej bezpieczeństwa zajęło około miesiąca. Było to w istocie możliwe dzięki temu, że solidna ciężarówka budowlana Volvo FMX i jej nowa 38-tonowa dwuosiowa jednostka mogą udźwignąć ciężar innych pojazdów. Wymagało to jednak stałej prędkości i kierunku, co osiągnięto dzięki technologii „Volvo Dynamic Steering” i wykwalifikowanemu kierowcy ciężarówki” – wyjaśnia Markus Wikström, inżynier z Volvo Trucks. Ciężarówki zostały przymocowane do siebie specjalnymi stalowymi ramami, a samo układanie pojazdów przeprowadzono za pomocą ciężkiego dźwigu samochodowego. Film został nakręcony w Szwecji pod koniec 2019 roku na torze testowym w pobliżu Göteborga. Zarówno wieża z ciężarówek, jak i większość efektów wizualnych, w tym dym i światło, jak ujawniono w filmie „Za kulisami” są prawdziwe.

Volvo Trucks wypuszcza na rynek cztery nowe ciężarówki – niezwykłe w tej branży z pozornie niekończącymi się cyklami modelowymi. Niesamowity spot, który wymyślili Szwedzi, jest równie niezwyky jak fakt pojawienia się tylu nowych modeli.

Aby zademonstrować moc i siłę czterech nowych serii pojazdów – Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM i Volvo FMX – Volvo zbudowało ogromną wieżę z ciężarówek o wysokości 15 metrów i 58 ton, układając cztery nowe pojazdy jeden na drugim. Roger Alm, wiceprezes wykonawczy Volvo Group i prezes Volvo Trucks znalazł się w czołówce filmu, w kórym mówi: „To nasza największa w historii premiera rynkowa w Volvo Trucks. Pojazdy będą miały ogromny wpływ na rentowność naszych klientów i ich zdolność do konkurowania o zamówienia, a także o najlepszych kierowców. Dzień kręcenia reklamy był dla mnie zdecydowanie niezwykłym dniem. Mam szacunek dla dużych wysokości, czuję się bardziej jak u siebie w domu”.

Tu i Teraz
BMW zmienia nazwy swoich modeli. Większy rozdział pomiędzy elektrykiem a benzyną
Tu i Teraz
Uruchomiono nowy odcinkowy pomiar prędkości na popularnej drodze na Śląsku
Tu i Teraz
Polacy sobie nie żałują: nowe auta sprzedają się lepiej niż paliwa, leki i kosmetyki
Tu i Teraz
Ponad 150 proc. wzrosną ceny za badanie techniczne samochodu
Tu i Teraz
U brzegu Namibii odkryto największe na świecie złoże ropy naftowej