Raport lojalności klientów w USA. Wygrywa Lexus i Subaru

W USA spośród wszystkich marek luksusowych to Lexus ma najbardziej lojalnych klientów – wynika z najnowszego badania J.D. Power 2019 U.S. Automotive Brand Loyalty Study.

Publikacja: 25.07.2019 09:12

Raport lojalności klientów w USA. Wygrywa Lexus i Subaru

Foto: moto.rp.pl

Analitycy J.D. Power przeanalizowali zachowania Amerykanów, którzy w okresie od czerwca 2018 roku do maja tego roku zmienili samochód. Odsetek klientów decydujących się na zakup lub leasing auta tej samej marki zadecydował o jej ostatecznym wyniku. Co istotne, w badaniu uwzględniono samochody ze wszystkich roczników.

""

Foto: moto.rp.pl

Niemal połowa, bo 47,6 procent posiadaczy samochodów Lexusa decyduje się na zakup kolejnego auta japońskiej marki. To najlepszy wynik wśród producentów samochodów luksusowych. Z takim rezultatem Lexus wyprzedził Mercedesa i BMW. Na kolejnych dwóch miejscach znalazło się dwóch innych niemieckich producentów – Porsche i Audi.

""

Foto: moto.rp.pl

W kategorii producentów aut popularnych na ponowny zakup samochodu tej marki najczęściej decydują się klienci Subaru, Toyoty i Hondy. Pierwszą europejską marką w zestawieniu jest Volkswagen, który zajął 11. miejsce. Ciekawy wynik osiągnęła marka Smart (20. miejsce), która wycofała się z amerykańskiego rynku z powodu zbyt małego zainteresowania. Widocznie 14,3 procent powracających klientów to nawet na olbrzymim, amerykańskim rynku to za mało.

Tu i Teraz
Szaleńczy skok akcji Tesli. Elon Musk może dziękować Trumpowi
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Tu i Teraz
Najtańszy nowy Rolls-Royce i wyjątkowy prezent pod choinkę
Tu i Teraz
Kolejna niemiecka marka zniknie z rynku. Poddostawca branży moto ogłasza upadłość
Tu i Teraz
Nowy znak drogowy na europejskich drogach. Co oznacza biały romb?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Tu i Teraz
Znana marka motoryzacyjna uratowana. Znaleziono nowego inwestora