Koniec sprzedaży w Europie Corvetty i Camaro

Corvette i Chevroleta Camaro można kupić oficjalnie w Europie i w Polsce. Ta oferta właśnie dobiega końca. W przyszłości auta już nie będą mogły być sprzedawane w na Starym Kontynencie.

Publikacja: 13.06.2019 18:24

Koniec sprzedaży w Europie Corvetty i Camaro

Foto: moto.rp.pl

Rygorystyczne limity emisji spalin położyły kres sprzedaży amerykańskich modeli Corvetty i Chevroleta Camaro w Unii Europejskiej. Te dwa modele koncernu General Motors będą dostępne tylko do końca sierpnia. Auta nie spełniają wymogów normy Euro 6d, która obowiązywać będzie od września. Adaptacja silników pod normę nie jest opłacalna ze względu na niski udział w europejskim rynku.

""

Corvette można nabyć również przez polskiego dilera Opla.

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Nie wiadomo czy następcy modeli będą w przyszłości oferowane w Europie. Najnowsza, ósma generacja Corvette świętuje swoją premierę w połowie lipca. Nowe Camaro pojawi się dopiero w połowie nadchodzącej dekady.

""

Chevrolet Camaro.

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Corvette napędzana jest silnikiem V8 o pojemności 6,2 litra i mocy od 466 KM do 659 KM. Najmocniejsza wersja Z06 przyspiesza do 100 km/h w czasie 3,7 sekundy i rozpędza się do 315 km/h. Podstawowa cena Corvette w Polsce to 489 000 zł. Cena Chevroleta Camaro z silnikiem 2,0 turbo o mocy 275 KM rozpoczyna się od 187 000 zł. Dla porównania Mustang (2,3 l 290 KM) kosztuje od 179 610 zł.

ZOBACZ TAKŻE: Chevrolet Camaro: Zmiany zmian, czyli modernizacja po roku

Tu i Teraz
Jutro blokada mostów w Warszawie. Aktywiści planują utrudnić życie kierowcom
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Tu i Teraz
Uwaga na fałszywe SMS-y z mandatami. GITD komentuje "nie reagować, to oszustwo"
Tu i Teraz
Polskie firmy budujące drogi rozpychają się w Europie
Tu i Teraz
Zmarł Paolo Pininfarina. Jego firma zaprojektowała 1300 samochodów, w tym Izerę
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Tu i Teraz
Niemcy mają problem z mostami i wiaduktami. Na remonty brakuje 10 mld euro