Reklama

Toyota rezygnuje z reklam przygotowanych na Olimpiadę

Toyota nie będzie emitować reklam telewizyjnych związanych z Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio. Również Akido Toyoda, prezes japońskiej marki nie weźmie udziału w ceremonii otwarcia.

Publikacja: 19.07.2021 12:01

Toyota rezygnuje z reklam przygotowanych na Olimpiadę

Foto: fot. olympics.com

Decyzja Toyoty, która jest jednym z głównych sponsorów Igrzysk Olimpijskich, może odzwierciedlać próbę odcięcia się i zapobieganie uszkodzenia wizerunku marki. Igrzyska w Japonii odbędą się mimo silnego sprzeciwu opinii publicznej i obaw przed dalszym rozprzestrzenianiem się koronawirusa.

Wcześniej Toyota przygotowała reklamę telewizyjną z udziałem niektórych sportowców biorących udział w igrzyskach. Jednak podczas briefingu online Jun Nagata, dyrektor ds. komunikacji w Toyocie zasugerował, że Igrzyska Olimpijskie w Tokio zapowiadają się jako wydarzenie, które z „różnych powodów” może nie być odebrane wyłącznie pozytywnie. Toyota jednak nie wycofuje się z udziału. – Będziemy w pełni wspierać sportowców i wspomagać ich dostarczając m.in. samochody, oraz inną pomoc i wsparcie – powiedział Nagata.

CZYTAJ TAKŻE: W Szwecji każdy może przejechać się wodorową Toyotą

""

Foto: moto.rp.pl

CZYTAJ TAKŻE: Test | Toyota Corolla GR Hybrid: Z lepszym układem kierowniczym niż w BMW

Reklama
Reklama

Igrzyska olimpijskie mają rozpocząć się w piątek. W Tokio i wiele miejsc gdzie odbywać mają się zawody są objęte czwartym stanem wyjątkowym związanym z COVID-19.

Decyzja Toyoty, która jest jednym z głównych sponsorów Igrzysk Olimpijskich, może odzwierciedlać próbę odcięcia się i zapobieganie uszkodzenia wizerunku marki. Igrzyska w Japonii odbędą się mimo silnego sprzeciwu opinii publicznej i obaw przed dalszym rozprzestrzenianiem się koronawirusa.

Wcześniej Toyota przygotowała reklamę telewizyjną z udziałem niektórych sportowców biorących udział w igrzyskach. Jednak podczas briefingu online Jun Nagata, dyrektor ds. komunikacji w Toyocie zasugerował, że Igrzyska Olimpijskie w Tokio zapowiadają się jako wydarzenie, które z „różnych powodów” może nie być odebrane wyłącznie pozytywnie. Toyota jednak nie wycofuje się z udziału. – Będziemy w pełni wspierać sportowców i wspomagać ich dostarczając m.in. samochody, oraz inną pomoc i wsparcie – powiedział Nagata.

Reklama
Tu i Teraz
Europa znów bez chipów. Kolejny kryzys zatrzyma produkcję aut
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Tu i Teraz
Rekord, którego nikt się nie spodziewał. BMW sprzedaje więcej V8 niż kiedykolwiek
Tu i Teraz
Via Baltica w pełni otwarta. Polska zakończyła budowę strategicznej trasy
Tu i Teraz
Audi szykuje luksusowego SUV-a 4×4. Ma stać się konkurentem Mercedesa klasy G
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Tu i Teraz
Autostrada A1 do generalnego remontu. „Fale Dunaju” znikną na zawsze
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama