Na warszawskiej Woli otwarto pierwszy w Polsce butikowy salon Cupry. Miejsce ma zapewnić możliwość poznania hiszpańskiej marki o sportowym DNA – od oferty samochodowej, przez kolekcje akcesoriów i gadżetów, po projekty lifestyle’owe.
Cupra Studio to innowacyjny projekt łączący funkcję butikowego concept store’u z miejscem wydarzeń kulturalnych i lifestyle’owych. Jest jednym z trzech takich obiektów na świecie – obok Mexico City oraz Hamburga. – CUPRA to wybór alternatywnej drogi – stwierdza Michał Szaniecki, dyrektor marki Cupra. – Jesteśmy partnerami wszystkich, którzy stawiają na to, co nieoczywiste i chcą podkreślić swoją niezależność. Te wartości są wyznawane i poszukiwane przez coraz większe grono polskich fanów motoryzacji. My zaś umożliwiamy im podkreślenie ich wyjątkowego i dynamicznego charakteru, oferując auta o elektryzującym designie i znakomitych osiągach.
CZYTAJ TAKŻE: Cupra rozpoczęła produkcję pierwszego własnego modelu
W warszawskim Cupra Studio ma być do dyspozycji klienta elitarny zespół Cupra Masterów. Zgodnie z globalną strategią marki eksperci mają pomóc w wyborze i personalizacji dynamicznych modeli samochodów, ale na tym ich rola się nie kończy. – Cupra Masterzy to przede wszystkim pasjonaci motoryzacyjni, którzy o samochodach wiedzą wszystko. Będą znakomitymi partnerami do wciągającej i inspirującej rozmowy, niezależnie od tego, czy gość Cupra Studio jest motoryzacyjnym ekspertem, czy też osobą, która dopiero rozpoczyna swoją przygodę z performance’owymi samochodami – mówi Jakub Góralczyk, kierownik ds. PR marek Seat i Cupra.
Wnętrze salonu otrzymało ekspozycję kraftowych akcesoriów, gadżety lifestylowe oraz pełną gamę aktualnych modeli marki – Formentor, Ateca i Leon. W 2021 roku do concept store’u trafi również pierwszy produkcyjny, w pełni elektryczny model – Cupra el-Born.
CZYTAJ TAKŻE: Cupra Leon wyceniony. Hot hatch z atrakcyjną ceną
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.