Cupra Studio to innowacyjny projekt łączący funkcję butikowego concept store’u z miejscem wydarzeń kulturalnych i lifestyle’owych. Jest jednym z trzech takich obiektów na świecie – obok Mexico City oraz Hamburga. – CUPRA to wybór alternatywnej drogi – stwierdza Michał Szaniecki, dyrektor marki Cupra. – Jesteśmy partnerami wszystkich, którzy stawiają na to, co nieoczywiste i chcą podkreślić swoją niezależność. Te wartości są wyznawane i poszukiwane przez coraz większe grono polskich fanów motoryzacji. My zaś umożliwiamy im podkreślenie ich wyjątkowego i dynamicznego charakteru, oferując auta o elektryzującym designie i znakomitych osiągach.
CZYTAJ TAKŻE: Cupra rozpoczęła produkcję pierwszego własnego modelu
W warszawskim Cupra Studio ma być do dyspozycji klienta elitarny zespół Cupra Masterów. Zgodnie z globalną strategią marki eksperci mają pomóc w wyborze i personalizacji dynamicznych modeli samochodów, ale na tym ich rola się nie kończy. – Cupra Masterzy to przede wszystkim pasjonaci motoryzacyjni, którzy o samochodach wiedzą wszystko. Będą znakomitymi partnerami do wciągającej i inspirującej rozmowy, niezależnie od tego, czy gość Cupra Studio jest motoryzacyjnym ekspertem, czy też osobą, która dopiero rozpoczyna swoją przygodę z performance’owymi samochodami – mówi Jakub Góralczyk, kierownik ds. PR marek Seat i Cupra.