Na przełomie ostatnich kilku lat to, że polski importer angażuje się w sport stało się już czymś oczywisty. Na chwilę obecną Suzuki Motor Poland sponsoruje polski boks olimpijski, reprezentację koszykówki, Energa Basket Ligę, koszykarską 1 Ligę Mężczyzn, reprezentację szczypiornistów oraz PGNiG Superligę, no i oczywiście grającą w Fortuna 1 Lidze Koronę Kielce. Za sprawą Piotra Dulnika, najbardziej sportowego prezesa w polskiej motoryzacji nieco zakurzona marka zyskała zupełnie nowy wizerunek.
CZYTAJ TAKŻE: Suzuki wspiera pierwszą ligę koszykówki mężczyzn
– Nasze zaangażowanie w poprawę sytuacji w Koronie Kielce jest tylko potwierdzeniem naszej lojalności w stosunku partnerów, którzy mogą liczyć na długofalową i stabilną współpracę nawet w bardzo trudnych czasach. Liczymy, że dzięki naszemu wsparciu Korona Kielce szybko powróci do najwyższej klasy rozgrywkowej i walki o najwyższe cele. Wspieranie Korony Kielce przez Suzuki to nie tylko działania stricte marketingowe. Poprzez takie zaangażowanie wdrażamy w życie ideę Suzuki „Way of Life”, wspierając profesjonalnych zawodników i promując sport. Jednocześnie liczymy, że takie działania będą zachęcać Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia, do zadbania o swoje zdrowie i kondycję. – powiedział Piotr Dulnik.
Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland,