fot. Opel

Dotychczasowy dyrektor generalny Opel Poland od 1 sierpnia będzie odpowiadał za całą Grupę PSA w Polsce. Pod jego skrzydłami znajdą się wszystkie marki grupy -– Peugeot, Citroën, DS i Opel.

Awans ten – jak mówi komunikat – ma pozwolić na zwiększenie efektywności oraz pełne wykorzystanie potencjału Grupy PSA na polskim rynku, przy jednoczesnym zachowaniu odrębności oraz dotychczasowego pozycjonowania marek Peugeot, Citroën, DS i Opel. W ramach strategicznego planu Push to Pass, Mieczkowski będzie odpowiedzialny za zapewnienie rentownego wzrostu wszystkich marek, wspieranego przez wprowadzanie na rynek nowych modeli.

CZYTAJ TAKŻE: Jean-Philippe Imparato, prezes Peugeota: O Oplu myślę codziennie

Wojciech Mieczkowski ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Swoją karierę rozpoczął w 1994 roku w dziale sprzedaży General Motors Poland, następnie przechodząc do działu marketingu, gdzie odpowiadał m.in. za organizację międzynarodowych targów motoryzacyjnych. Od 2000 roku kierował działem obsługi klienta, tworząc i odpowiadając za jego oddział w Luton, w Wielkiej Brytanii. Od 2002 roku z sukcesem zarządzał działem sprzedaży flotowej i lekkich samochodów dostawczych. W kwietniu 2006 roku przejął odpowiedzialność za wielomarkowy dział obsługi posprzedażnej marek Opel, Chevrolet i Saab. W 2010 roku objął funkcję dyrektora sprzedaży marki Opel, a od 2012 r., jako dyrektor generalny, kieruje działalnością handlową marki Opel na polskim rynku.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

BEZPIECZNA JAZDA: Czas na szkolenia

W Polsce doskonalenie techniki jazdy jest wciąż niedocenianym i dość kosztownym sposobem podnoszenia umiejętności ...

Carlos Ghosn

Sojusz Renault Nissan Mitsubishi trzeszczy w szwach

Rząd francuski chce zrobić wszystko, aby wyciszyć aferę w Renault. Wbrew wcześniejszym informacjom z ...

Ford Fiesta ST: Bądź dobrej myśli, bo po co być złej

Mocna wersja Fiesty to tradycja sięgająca lat 70. i pierwszej generacji tego modelu. Teraz ...

Skoda Scala: Nowa nazwa, nowy model

Skoda rezygnuje z modelu Rapid. Następca ma przyciągnąć młodszą klientelę. Nową nazwą i technicznymi ...

Milion włoskich elektryków

Włoski rząd przygotowuje plan wprowadzenia miliona samochodów elektrycznych na krajowe drogi do 2022 r. ...

Koniec z darmowym prądem do aut. Ile wyniosą opłaty?

Mimo że rynek elektromobilności dopiero się w Polsce rozwija, to już pierwsza firma zdecydowało ...