Awans ten – jak mówi komunikat – ma pozwolić na zwiększenie efektywności oraz pełne wykorzystanie potencjału Grupy PSA na polskim rynku, przy jednoczesnym zachowaniu odrębności oraz dotychczasowego pozycjonowania marek Peugeot, Citroën, DS i Opel. W ramach strategicznego planu Push to Pass, Mieczkowski będzie odpowiedzialny za zapewnienie rentownego wzrostu wszystkich marek, wspieranego przez wprowadzanie na rynek nowych modeli.

CZYTAJ TAKŻE: Jean-Philippe Imparato, prezes Peugeota: O Oplu myślę codziennie

""

moto.rp.pl

Wojciech Mieczkowski ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Swoją karierę rozpoczął w 1994 roku w dziale sprzedaży General Motors Poland, następnie przechodząc do działu marketingu, gdzie odpowiadał m.in. za organizację międzynarodowych targów motoryzacyjnych. Od 2000 roku kierował działem obsługi klienta, tworząc i odpowiadając za jego oddział w Luton, w Wielkiej Brytanii. Od 2002 roku z sukcesem zarządzał działem sprzedaży flotowej i lekkich samochodów dostawczych. W kwietniu 2006 roku przejął odpowiedzialność za wielomarkowy dział obsługi posprzedażnej marek Opel, Chevrolet i Saab. W 2010 roku objął funkcję dyrektora sprzedaży marki Opel, a od 2012 r., jako dyrektor generalny, kieruje działalnością handlową marki Opel na polskim rynku.