Poza nazwą nowe Seicento (600) nie ma nic wspólnego z poprzednikiem. Już nie jest 3-drzwiowym maluchem, ale pięciodrzwiowym praktycznym miejskim crossoverem. Czyli wchodzi w obecnie jedną z najpopularniejszych klas samochodów. Bezpośrednio nawiązuje do niezwykle popularnej i wciąż świeżej stylizacji Fiata 500.
Czytaj więcej
Kolor szary wraz z jego wszystkimi odcieniami jest jednym z najpopularniejszych opcji kolorystycznych nadwozi samochodów. Mimo to Fiat zdecydował się zaprzestać oferowania tej opcji kolorystycznej na rzecz bardziej kolorowych alternatyw.
Również wnętrze jest eleganckie i ciekawe. Znajdziemy w nim 7-calowy cyfrowy zestaw wskaźników i 10,25-calowy system multimedialny oraz elektrycznie otwieraną klapę, automatyczną klimatyzację, adaptacyjny tempomat czy czujniki deszczu i świateł. Technicznie spokrewniony jest z Jeepem Avengerem i korzysta z tej samej platformy e-CMP2 opracowanej przez koncern Stellantis. Debiutuje w wersji elektrycznej, ale wiemy, że ta płyta podłogowa przystosowana jest również do silników spalinowych. Ma zatem wiele wspólnego z modelami innych marek należących do koncernu, jak choćby Opel Mokka, czy Peugeot 2008. Wiemy, że są to bardzo komfortowe i przyjemnie się prowadzące samochody. Można się zatem spodziewać, że najnowszy Fiat 600 będzie wzbudzał emocje nie tylko wyglądem, ale również prowadzeniem.