Fiat nie będzie oferował szarych kolorów nadwozia

Kolor szary wraz z jego wszystkimi odcieniami jest jednym z najpopularniejszych opcji kolorystycznych nadwozi samochodów. Mimo to Fiat zdecydował się zaprzestać oferowania tej opcji kolorystycznej na rzecz bardziej kolorowych alternatyw.

Publikacja: 27.06.2023 06:08

Fiat nie będzie oferował szarych kolorów nadwozia

Foto: mat. prasowe

Nadchodzący, w pełni elektryczny model Fiata 600e – którego debiut zaplanowano na 4 lipca – będzie jedną z gwiazd nowej kampanii. To wyjaśnia, dlaczego karoseria auta została zanurzona w wielkim wiadrze z kolorową farbą wraz z dyrektorem generalnym Fiata siedzącym za kierownicą. Fiat chce, aby brak szarych kolorów stał się „znakiem rozpoznawczym samochodów Fiata na rynku motoryzacyjnym”. W obecnych i przyszłych modelach Fiata kolory nadwozia będą inspirowane włoskim morzem, słońcem, ziemią i niebem. Przykłady, które są już dostępne w modelach 500e, 500 Hybrid, 500X, Panda i Tipo, obejmują biały Gelato, pomarańczowy Sicilia, pomarańczowy Paprika, czerwony Passione, niebieski Italia, niebieski Venezia, zielony Rugiada, zielony Foresta czy różowe złoto.

Czytaj więcej

Alfa Romeo Giulia: Chciałbym ją mieć

mat. prasowe

Decyzja o zaprzestaniu oferowania koloru szarego stanowi również wyjaśnienie niekonwencjonalnej promocji nowego modelu. Oficjalne wideo zatytułowano „Operation No Grey” pokazuje dyrektora generalnego Oliviera Francois, który wyjaśnia, dlaczego Fiat podjął taką decyzję, zanim wskoczył do wielkiego wiadra pomarańczowej farby wewnątrz srebrnego Fiata 600e (wideo na końcu materiału).

Czytaj więcej

Nowy model Fiata będzie produkowany w Tychach. Już nie maluch, a crossover

Francois skrytykował niemieckich, japońskich i francuskich producentów samochodów za to, że trzymają się szarości, przechodząc obok dwóch pomalowanych na srebrno SUV-ów – mianowicie Nissana Qashqai pierwszej generacji i DS 3. Prezes Fiata przyznał, że szary kolor „łatwo się sprzedaje”. - Jednak Włochy różnią się od wszystkich krajów, co jest poparte piękną scenerią i bogatą kolorystyką - dodał Francois.

Nadchodzący, w pełni elektryczny model Fiata 600e – którego debiut zaplanowano na 4 lipca – będzie jedną z gwiazd nowej kampanii. To wyjaśnia, dlaczego karoseria auta została zanurzona w wielkim wiadrze z kolorową farbą wraz z dyrektorem generalnym Fiata siedzącym za kierownicą. Fiat chce, aby brak szarych kolorów stał się „znakiem rozpoznawczym samochodów Fiata na rynku motoryzacyjnym”. W obecnych i przyszłych modelach Fiata kolory nadwozia będą inspirowane włoskim morzem, słońcem, ziemią i niebem. Przykłady, które są już dostępne w modelach 500e, 500 Hybrid, 500X, Panda i Tipo, obejmują biały Gelato, pomarańczowy Sicilia, pomarańczowy Paprika, czerwony Passione, niebieski Italia, niebieski Venezia, zielony Rugiada, zielony Foresta czy różowe złoto.

Tu i Teraz
Serbia chce udostępnić UE jedno z największych złóż litu na świecie
Tu i Teraz
Tesla przekłada debiut swojego nowego projektu. Robotaxi z problemami technicznymi
Tu i Teraz
Potentat naftowy wierzy w silniki spalinowe. Wchodzi do spółki z kwotą 31,7 mld zł
Tu i Teraz
Niemiecka Bundeswehra z miliardowym zamówieniem na terenowe Mercedesy
Materiał Promocyjny
Mała Księgowość: sprawdzone rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorców
Tu i Teraz
Szef designu Rolls-Royce’a zamordowany w swoim domu w Bawarii