Nadchodzący, w pełni elektryczny model Fiata 600e – którego debiut zaplanowano na 4 lipca – będzie jedną z gwiazd nowej kampanii. To wyjaśnia, dlaczego karoseria auta została zanurzona w wielkim wiadrze z kolorową farbą wraz z dyrektorem generalnym Fiata siedzącym za kierownicą. Fiat chce, aby brak szarych kolorów stał się „znakiem rozpoznawczym samochodów Fiata na rynku motoryzacyjnym”. W obecnych i przyszłych modelach Fiata kolory nadwozia będą inspirowane włoskim morzem, słońcem, ziemią i niebem. Przykłady, które są już dostępne w modelach 500e, 500 Hybrid, 500X, Panda i Tipo, obejmują biały Gelato, pomarańczowy Sicilia, pomarańczowy Paprika, czerwony Passione, niebieski Italia, niebieski Venezia, zielony Rugiada, zielony Foresta czy różowe złoto.
Czytaj więcej
Ma siedem lat i teraz została zmodernizowana, ale nie jakoś bardzo. Mimo to jest nadal najładniejszym modelem w swojej klasie – bellissimo Alfa Romeo Giulia.
Decyzja o zaprzestaniu oferowania koloru szarego stanowi również wyjaśnienie niekonwencjonalnej promocji nowego modelu. Oficjalne wideo zatytułowano „Operation No Grey” pokazuje dyrektora generalnego Oliviera Francois, który wyjaśnia, dlaczego Fiat podjął taką decyzję, zanim wskoczył do wielkiego wiadra pomarańczowej farby wewnątrz srebrnego Fiata 600e (wideo na końcu materiału).
Czytaj więcej
Fiat 600 to drugi obok Jeepa Avengera kompaktowy crossover, który wyjedzie z fabryki w Tychach. Na tym nie koniec nowości koncernu Stellantis.