Chcąc zaoferować na europejskim rynku modele zelektryfikowane, japońska marka Suzuki współpracuje z Toyotą. Suzuki Swace to przemianowana Toyota Corolla Touring Sports Hybrid, a Across jest pochodną hybrydy plug-in Toyoty RAV4. W roku modelowym 2023 Suzuki Across przejmuje aktualizację od Toyoty, w której zaktualizowano system informacyjno-rozrywkowy. Monitor dotykowy na konsoli środkowej rośnie z dziewięciu do 10,5 cala, a także traci paski przycisków po bokach. iPhona można teraz zintegrować bezprzewodowo przez Apple CarPlay. W przypadku Android Auto połączenie przez port USB musi być nadal używane. Nowością jest także 12,3-calowy wyświetlacz cyfrowych wskaźników za kierownicą. Jeśli chodzi o nadwozie, importer mówi o nowej opcji lakieru „White Pearl Metallic”. Jednak ten kolor był również dostępny w przeszłości.

mat. prasowe

Technicznie SUV pozostaje niezmieniony. Czterocylindrowy, wolnossący silnik o pojemności 2,5 litra i mocy 136 kW/185 KM pracuje w zespole z dwoma silnikami elektrycznymi. Silnik na przedniej osi dostarcza maksymalnie 134 kW (182 KM), a tylny do 40 kW (54 KM). Hybryda plug-in z akumulatorem litowo-jonowym 18,1 kWh ma moc systemową 225 kW/306 KM.

mat. prasowe