Bugatti do perfekcji opanowało produkcję modeli specjalnych i dedykowanych. Podczas ich premier tylko marginanie wspomina się o technologii Chirona, a całą uwagę poświęca edycji, tłumacząc komu bądź czemu jest poświęcona. My zaczniemy jednak od serca tego wyjątkowego auta, które powoli schodzi ze sceny. To ośmiolitrowy silnik W16, który ma 1600 KM i 1600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka napędowa wspomagana jest przez cztery turbosprężarki. Bugatti przyspiesza, przepraszam katapultuje do 100 km/h w 2,3 sekundy i może osiągnąć prędkość 490 km/h.
Bugatti Chiron L'Ébé
Chiron i Chiron Sport wkraczają na ostatnią prostą swojej europejskiej kariery. Robią to za pomocą edycji specjalnej L'Ébé. Łącznie wyprodukowane zostaną trzy egzemplarze (jeden Chiron L'Ébé i dwa Chiron Sport L'Ébé). Na pewno nikogo nie zdziwi informacja, że wszystkie trzy zostały już sprzedane. Mało tego, wszystkie egzemplarze zostały już nawet dostarczone do klientów. Jest mało prawdopodobne, że któregokolwiek z nich będzie można wypatrzeć na ulicy Monte Carlo, Londynu czy innej europejskiej metropolii.
Czytaj więcej
Katowice stały się centrum luksusowych pojazdów. To właśnie w tam będzie siedziba oficjalnego importera Bugatti w Polsce. Jest to już kolejna marka po Ferrari, Maserati, Alpine, Koenigsegg i Pagani, które pojawiły się w portfolio Grupy Pietrzak.
Bugatti Chiron L'Ébé