Land Rover wprowadza na rynek użytkową wersję Defendera. Zamówienia można składać już. Dostawa rozpocznie się w styczniu. Podobnie jak wersja osobowa, wersja dostawcza jest również dostępna w dwóch długościach. Krótsza ma pojemność ładunkową 1355 litrów, a dłuższa 2059 litrów. Producent określił maksymalną ładowność do 800 kilogramów. Holować można przyczepy do 3,5 tony. Oba warianty Hard Top są standardowo wyposażone w dwa siedzenia, a za dodatkową opłatą dostępne jest miejsce awaryjne między kierowcą a pasażerem z przodu.

CZYTAJ TAKŻE: Przetarg CBA: Wybrali luksusowego Land Rovera za ponad 300 tys. zł

""

moto.rp.pl

Napęd na wszystkie koła jest standardem, podobnie jak terenowy reduktor. Klienci mogą wybierać spośród trzech sześciocylindrowych diesli o pojemności 3,0 litrów o mocy 200 KM, 249 KM i 300 KM. Za przenoszenie mocy odpowiada ośmiostopniowy automat. Terenowy transporter sprzedawany jest pod nazwą „Hard Top”, co ma przypominać wersję oryginalnego modelu z lat 50-tych XX wieku.

CZYTAJ TAKŻE: Kłopoty Jaguara i Land Rovera. Będzie mniej modeli w ofercie

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl