Klienci polubili Peugeota 5008. Od momentu swojego debiutu w 2017 roku został wyprodukowany w liczbie ponad 300 000 egzemplarzy. Teraz przyszedł czas na modernizację Zewnętrznie zmiany nie są znaczne. Zmieniono wygląd przodu, z tyłu pojawiły się światła Full LED, nowe kolory nadwozia i po raz pierwszy pakiet „Black Pack”, który nie ma zewnętrznych chromowanych wstawek. Nowa technologia oświetlenia w całkowicie diodowych reflektorach sprawia, że ​​można było zrezygnować ze świateł przeciwmgielnych: w trybie „Foggy” intensywność światła przednich reflektorów jest dostosowywana do warunków jazdy we mgle.

CZYTAJ TAKŻE: Dwie hybrydowe wersje trzech Peugeotów

""

Peugeot 5008.

moto.rp.pl

Nowy Peugeot 5008 został wyposażony w kolejną generację i-Cockpit z nowym panelem cyfrowych zegarów (12,3 cala) i nowym, środkowym ekranem dotykowym (10 cali). We wnętrzu można przewozić do 7 osób. Oprócz nowych tkanin i kolorów tapicerki (w tym czerwonej nappy w pakiecie GT), poszerzona jest również lista opcji gadżetów technicznych. Dostępny jest system noktowizyjny z kamerą na podczerwień, rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych pokazuje znaki drogowe i prędkości na centralnym wyświetlaczu, asystent hamowania ma funkcję rozpoznawania pieszych, a tempomat z funkcją utrzymywania pasa ruchu może teraz poruszać się również w korku.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Rozszerzona zostanie również gama silników. Do oferty dochodzą dwa topowe silniki: 1,6-litrowy benzynowy pure-tech o mocy 181 KM i dwulitrowy diesel BlueHDI o mocy 177 KM. Oba silniki są dostępne tylko z automatyczną skrzynią biegów EAT8. Pierwsze egzemplarze nowego Peugeota 5008 pojawią się na początku 2021 roku. Ceny nie zostały jeszcze podane.

CZYTAJ TAKŻE: 60 lat Peugeota 404: Elegancja i niezniszczalność

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

Peugeot 5008

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl