Reklama

Zmodernizowane BMW serii 6 GT zniknie z kilku rynków

Niecałe trzy lata po starcie BMW serii 6 GT otrzymuje pierwszą modernizację. Przy tej okazji BMW nie będzie więcej oferować tego modelu na kilku rynkach.

Publikacja: 11.06.2020 18:34

BMW 6 GT

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

BMW 6 GT to model, który w 2017 roku zastąpił serię 5 GT. Pierwsza i druga generacja GT była i jest dziwną odmianą limuzyny serii 5, która ma przypominać coupe, ale i zapewnić większą użytkowość. W sumie nie wiadomo po co bo przecież „beemka” ma serię 5 w nadwoziu kombi. BMW 6 GT otrzymało niewielką modernizację, która powinna pojawić się w salonach bawarskiej marki już w lipcu.

Czytaj więcej

Nowe BMW serii 5: Więcej hybryd plug-in, poprawiona elektronika
""

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

Przeprojektowano przód – nieznacznie powiększone nerki wlotu powietrza, zupełnie nowe są diodowe reflektory wykorzystujące technologię adaptacyjnego doświetlania zakrętów i inteligentnych świateł drogowych. Z tyłu pojawiły się nowe końcówki układu wydechowego oraz przeprojektowane zderzaki. We wnętrzu zaktualizowano system multimedialny iDrive7 z 12,3-calowym wyświetlaczem, a do wykończenia zostały użyte nowe materiały. System audio-nawigacyjnego obejmuje teraz funkcję osobistego asystenta. Systemy asystujące oferują bardziej zautomatyzowane funkcje jazdy. W przyszłości oprogramowanie GT może być również aktualizowane online.

""

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama

Tak jak wcześniej seria 6 koncentruje się na mocniejszych cztero- i sześciocylindrowych silnikach. W ofercie są dwie jednostki benzynowe i trzy wysokoprężne, które teraz wykorzystują technologię miękkiej hybrydy z 48-woltową instalacją elektryczną. Podstawowym napędem pozostaje 2,0-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy o mocy 258 KM. Dostępny jest również sześciocylindrowa jednostka o pojemności 3,0 litra i mocy 333 KM, którą można łączyć z napędem na wszystkie koła. Oferta silników wysokoprężnych zaczyna się od czterocylindrowego silnika o pojemności 2,0 litrów i mocy 190 KM oraz dwóch silników sześciocylindrowych o pojemności 3,0 litrów i mocy 286 KM oraz 340 KM. Ten ostatni zawsze występuje s napędem na wszystkie cztery koła. W przeciwieństwie do sedana i kombi serii 5, BMW 6 GT nadal nie oferuje napędu hybrydowego typu plug-in.

""

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

BMW zdecydowało się wycofać ten model z rynku w Wielkiej Brytanii i Australii. Ceny po modernizacji póki co jeszcze nie są znane. Obecnie najtańsza odmiana benzynowa kosztuje 270 000 zł, a diesel 260 400 zł.

Czytaj więcej

Pożegnanie z Europą obecnie najlepszego sportowego BMW
""

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

""

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama
""

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

""

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

""

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

""

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

""

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

""

BMW 6 GT

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama

BMW 6 GT to model, który w 2017 roku zastąpił serię 5 GT. Pierwsza i druga generacja GT była i jest dziwną odmianą limuzyny serii 5, która ma przypominać coupe, ale i zapewnić większą użytkowość. W sumie nie wiadomo po co bo przecież „beemka” ma serię 5 w nadwoziu kombi. BMW 6 GT otrzymało niewielką modernizację, która powinna pojawić się w salonach bawarskiej marki już w lipcu.

Przeprojektowano przód – nieznacznie powiększone nerki wlotu powietrza, zupełnie nowe są diodowe reflektory wykorzystujące technologię adaptacyjnego doświetlania zakrętów i inteligentnych świateł drogowych. Z tyłu pojawiły się nowe końcówki układu wydechowego oraz przeprojektowane zderzaki. We wnętrzu zaktualizowano system multimedialny iDrive7 z 12,3-calowym wyświetlaczem, a do wykończenia zostały użyte nowe materiały. System audio-nawigacyjnego obejmuje teraz funkcję osobistego asystenta. Systemy asystujące oferują bardziej zautomatyzowane funkcje jazdy. W przyszłości oprogramowanie GT może być również aktualizowane online.

Reklama
Po Drodze
Te samochody i rozwiązania wyprzedziły przyszłość. 10 innowacji, które zmieniły motoryzację
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Po Drodze
Wynalazek, który ocalił silnik spalinowy. Turbodoładowanie ma już ponad 50 lat
Po Drodze
Kończy się era kolejnych fajnych modeli aut. Ostatni Ford opuścił fabrykę
Po Drodze
Koniec ery Godzilli. Nissan GT-R R35 odchodzi po 18 latach chwały
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Po Drodze
Szept luksusu unoszący się nad asfaltem. Rolls-Royce Phantom ma 100 lat
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama