Aston Martin planuje zaoferować klientom 19 par składających się z kontynuacji DB4 GT Zagato, repliki historycznego modelu z wczesnych lat 60. i DBS GT Zagato. Co ciekawe DB4 nie może poruszać się po zwykłych drogach (nie posiada legalizacji drogowej). Napędzany jest sześciocylindrowym silnikiem rzędowym o mocy 395 KM, pojemności 4,7 litra, który jest połączony z manualną czterobiegową skrzynią biegów. Model wykonano ręcznie przez Heritage Division Aston Martin w Newport Pagnell, Buckinghamshire. Korpus wykonany jest z blach aluminiowych o grubości 1,2 milimetra, które rozciągają się na lekkiej ramie. Każdy z 19 modeli DB4 jest połączony z tradycyjnym kunsztem i nowoczesnymi możliwościami projektowania. Budowa wymaga około 4500 godzin pracy.
Pierwszy egzemplarz pomalowany został w kolorze „Rosso Maja” – na podstawie jednego z oryginalnych kolorów Astona. We wnętrzu fotele z włókna węglowego wzbogacono czarną skórą. Kierownica jest wąska, drewniana z trzema szprychami, a instrumenty klasyczne, okrągłe z chromowanymi krawędziami. Zabudowany we wnętrzu pałąk z homologacją FIA podkreśla, że DB4 powinien poruszać się po torze wyścigowym.