""

moto.rp.pl

Nowy i10 nieco urośnie. Powiększy się rozstaw osi (plus 4 cm) i szerokość (plus 2 cm). To powinno to dać więcej miejsca, szczególnie dla pasażerów z tyłu. Ponadto zmienione proporcje w połączeniu z nowym designem powinny sprawić, że i10 zainteresuje młodszą klientelę. Mały Hyundai został opracowany w Europie.

""

moto.rp.pl

Model ma przyciągać uwagę dwukolorową karoserią (dach polakierowany na czarno). O próbie dotarcia do nowych odbiorców świadczy również nowa paleta ostrych kolorów, takich jak czerwony Tomato Red, turkusowy Aqua Turqoise czy złoty Brass. Hyundai dostępny będzie wyłącznie w wersji pięciodrzwiowej, ale opcjonalnie z cztero- lub pięcioosobowym wnętrzem. Pojemność bagażnika – 252 litry – pozostaje na poziomie swojego poprzednika.

""

moto.rp.pl

We wnętrzu zamontowany jest ośmiocalowy ekran dotykowy, który również przesyła obraz z kamery cofania. Smartfony można zintegrować systemami Androida i Apple Carplay. Auto ma posiadać na wyposażeniu również w indukcyjną ładowarkę. Nieźle wygląda lista asystentów jazdy: asystent pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych, inteligentny ogranicznik prędkości, automatyczne światła, system zapobiegający najechaniu na poprzedzający pojazd znajdą się na liście wyposażenia seryjnego i opcjonalnego nowego i10.

""

moto.rp.pl

Jeśli chodzi o napęd, to Koreańczycy oficjalnie nie potwierdzili, czy pozostaną przy oferowanych do tej pory trzy- i czterocylindrowych silnikach benzynowych o mocy 67 i 87 KM.

ZOBACZ TAKŻE: Test | Hyundai Nexo: Gdy z rury leci woda

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl