Lexus wycofuje z europejskiego rynku model GS, wprowadzając na to miejsce limuzynę o nazwie ES. W odróżnieniu do swojej niemieckiej konkurencji Lexus ES ma przedni napęd. Do tego oferowany będzie tylko i wyłącznie z jedną wersją silnikową. ES 300h napędzany jest 4 cylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,5 litra (moc 178 KM) i dodatkowym silnikiem elektrycznym (120 KM). Moc całkowita jednostki to 218 KM.
Lexus ES oferowany będzie wyłącznie w jednej wersji silnikowej.
Ceny pięciometrowej limuzyny w podstawowej wersji „Elegance” rozpoczynają się od 199 900 zł.Na liście wyposażenia znajduje się m.in. szyberdach, system audio z 10 głośnikami, 8-calowy wyświetlacz multimediów, kamera cofania, inteligentny kluczyk, elektrycznie regulowane przednie fotele i kierownica, reflektory diodowe, system utrzymania pasa ruchu, aktywny tempomat.
ZOBACZ TAKŻE: Lexus ES: Hybrydowa przyszłość dla menadżera
Kolejną wersją wyposażenia jest „F Sport”, za którego trzeba zapłacić minimum 229 900 zł. W taki modelu odnajdziemy m.in. seryjnie montowane adaptacyjne zawieszenie, elektrycznie otwieraną klapę bagażnika, nawigację, sportowe fotele z pamięcią ustawienia, podgrzewaną kierownicę, adaptacyjne reflektory diodowe, sekwencyjne kierunkowskazy czy sportowy pakiet nadwozia. Jedną z opcji w wersji „F Sport” jest pakiet „Techno” za 14 000 zł. Zawiera on przednią szybę akustyczną, system audio marki Mark Levinson i 12 calowy ekran systemu multimedialnego.