Mustang od samego początku wprowadzenie do oferty jest hitem sprzedażowym. Nikt z szefostwa Forda nie przypuszczał, że to coupe znajdzie w Polsce tylu chętnych. Rok w rok sprzedaje się nad Wisłą około 500 egzemplarzy tego modelu. Jeszcze nigdy model z USA nie znalazł wśród klientów takiego uznania. Po modelu Bulitt pojawia się w ofercie kolejna specjalna odmiana Mustanga – Mach 1. Model z legendarną nazwą jest uplasowany pomiędzy klasyczną odmianą GT, a topowym Shelby GT, która nigdy oficjalnie nie była oferowana w Europie. Ford reklamuje wersję Mach 1, jako najlepiej prowadzącego się Mustanga, który kiedykolwiek zawitał do Europie.
CZYTAJ TAKŻE: Bronco to nowa marka Forda dla aut terenowych
Ford Mustang Mach1.
Auto zostało zmodernizowane i otrzymało podzespoły od odmiany GT350. Wśród nich można wymienić np. 6-biegową przekładnię manualną Tremec 3160 z układem rev-matching, chłodnicę oleju czy kolektor dolotowy. Poza tym zmodernizowano aktywny układ wydechowy (teraz ma końcówki o średnicy 4,5-cala), układ kierowniczy, zawieszenie (m.in. inne sprężyny, charakterystykę zawieszenia MagneRide). Przeprojektowano zderzaki i poprawiono aerodynamikę (docisk większy o 22 proc. w stosunku do Mustanga GT).