Post Image
Post Image
Post Image

Tylko w 12 krajach Europy, wśród których jest Polska, można już zamawiać auta z limitowanej serii Peugeota 508 First Edition. Premiera drugiej generacji tego samochodu miała miejsce podczas tegorocznego salonu w Genewie.

Na rynku robi się coraz ciaśniej, dlatego koncerny prześcigają się w pomysłach, jak skusić klientów i przekonać ich do swoich nowych modeli. Nie jest to łatwe, bo przecież konkurencja nie próżnuje. Tym bardziej trzeba się nagimnastykować, by sprzedać samochód, którego jeszcze nie ma w salonach. Jednym z pomysłów jest kuszenie wyjątkowością oferty: jeśli będziesz jednym z pierwszych, dostaniesz coś, czego nie będą mieli inni. Będziesz się wyróżniał. To wabik, który jednak wciąż działa całkiem skutecznie.

fot. mat.pras.

Tą drogą poszedł Peugeot, który rozpoczyna sprzedaż drugiej generacji swojego flagowego modelu 508, który w 2011 r. zastąpił zarówno mniejszego 407, jak i limuzynę 607. Wprowadza ją na rynek limitowana, licząca tylko 1500 sztuk seria First Edition, dostępna jedynie w 12 europejskich krajach. Pierwsze z samochodów, które można rezerwować online, trafią do klientów w październiku.

First Edition to wzbogacona o dodatkowe elementy wyposażenia wersja GT nowego sedana, który był jedną z większych sensacji tegorocznego salonu w Genewie. Dla 508 FE zarezerwowano dwa kolory: niebieski dark i czerwony ultimate. Z zewnątrz wyróżnia się czarnym, połyskliwym obramowaniem grilla i aluminiowymi, dwukolorowymi 19-calowymi felgami Augusta, dodatkowo pokrytymi lakierem Grey Dust. Pod maską – silnik benzynowy PureTech 225 KM lub wysokoprężny BlueHDi 180 KM, oba współpracujące ze znanym z innych modeli Peugeota ośmiobiegowym automatem.

First Edition ma nawet specjalnie zaprojektowane felgi / fot. mat.pras

Francuzi, jak to Francuzi, zadbali także o specjalne wykończenie wnętrza – dekoracyjne wstawki z drewna Zebrano, tapicerka z Alcantary i czarnej skóry Sellier z miedzianymi przeszyciami. Zamiast tradycyjnych zegarów w 508 FE zobaczymy i-Cockpit – cyfrowe zegary na ekranie o przekątnej 12,3” z opcją personalizacji trybów wyświetlania oraz dotykowy ekran pojemnościowy 10’’ HD. Do tego znana już z niższych modeli marki kompaktowa kierownica, pokryta perforowaną skórą. Charakter samochodu podkreślają wstawki z matowego chromu, oświetlenie ambientowe LED, aluminiowe pedały i nakładki na progi drzwi z oznakowaniem First Edition.

fot. mat.pras.

Peugeot 508 FE z silnikiem benzynowym PureTech 225 KM w czerwonym kolorze ultimate kosztuje 199,9 tys. zł, za błękitnego diesla trzeba zapłacić 203,9 tys. zł.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Nowy, mały SUV Opla nie dla Gliwic

Fabryka w Gliwicach wciąż czeka na decyzję, jaki nowy model trafi do produkcji w ...

Ceny elektrycznego SUV-a Skody

Skoda wyceniła swojego elektrycznego SUV-a. Jego najtańszy wariant otwiera cennik kwotą 182 300 zł. ...

Citroen Ami One: Elektrycznie w miasto bez prawa jazdy

Citroen na salonie samochodowym w Genewie zaprezentuje koncepcyjny model o nazwie Ami One. Elektryczny ...

Niemcy nie chcą aut elektrycznych. Nawet z dopłatami.

Samochody elektryczne - wszyscy o nich mówią, ale niewiele osób chce je kupować. Przynajmniej ...

Jazda na letnich oponach w zimie – błąd, który może sporo kosztować

Letnie opony w zimie nie są wykroczeniem, za które można ukarać mandatem. Nie oznacza ...

Bruksela chce obowiązkowo wyposażyć auta w nowe systemy bezpieczeństwa

System utrzymywania samochodu na pasie ruchu, czy automatycznego hamowania przed przeszkodą, systemy detekcji pieszych ...