Audi Q7 zostało zmodernizowane i dzięki temu nieco upodobniło się do Q8.

Nowe Audi Q7.

Do sprzedaży zmodernizowany SUV trafi jesienią 2019 roku. Obecne Q7 na rynku od czterech lat. Teraz zostanie nie tylko odnowione wizualnie, ale także zmodernizowane pod względem technologicznym i wystroju wnętrza. Inspiracją było nowe Audi Q8. By to zobaczyć, wystarczy popatrzeć na nową osłona wlotu powietrza czy przeprojektowane reflektory o mniejszej wysokości. Równie znaczące zmiany widać z tyłu. Pojawiły się niższe i szersze tylne światła LED czy nowy wygląd zderzaka.

Q7 będzie standardowo wyposażone w reflektory LED, za dodatkową opłatą można zamówić reflektory LED Matrix lub LED z matrycą HD ze światłem laserowym. Nowością jest teraz opcjonalna elektroniczna stabilizacja zawieszenia z aktywną kontrolą stabilizatorów, dopracowano również system skrętny tylnych kół. Zamiast standardowego można zamówić adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne o zakresie regulacji do 90 milimetrów, które zmienia wysokość pojazdu w zależności od prędkości. Pneumatyczne zawieszenie jest montowane we wszystkich egzemplarzach wyposażonych w trzeci rząd siedzeń.

Audi oferować będzie trzy silniki – każdy z nich to V6 o pojemności trzech litrów. Q7 45 TDI ma moc 231 KM (0-100 km/h w 7,1 sekundy, V-max 229 km/h), Q7 50 TDI 286 KM (0-100 km/h 6,3 sekundy, V-max 241 km/h). Kto woli jednostkę benzynową to musi sięgnąć po Q7 55 TFSI o mocy 340 KM (0-100 km/h 6,3 sekundy, V-max 250 km/h). Wszystkie silniki są wyposażone w generatory rozruchowe w technologii miękkiej hybrydy. System powinien oszczędzać do około 0,7 l/100 km paliwa. Tak przynajmniej podaje Audi.

ZOBACZ TAKŻE: Elektryczna przyszłość Audi R8

Podczas gdy w wymiary nadwozia zostają niemal bez zmian, we wnętrzu Audi zmienia niemal wszystko. Środek także upodobni się z tego znanego z Q8. Zaktualizowane zostaną również systemy, takie jak adaptacyjny asystent jazdy z integracją tempomatu czy asystent jazdy w korku, który umożliwia częściowo autonomiczną jazdę. Częścią tego pakietu jest także system rozpoznawania znaków drogowych i asystent zapobiegania kolizjom z nadjeżdżającymi lub poprzedzającymi pojazdami.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Renault Trafic Platforma Pack Clim: W podróż z pizzerią

Jestem głodny, więc pójdę do samochodu zrobić sobie coś do jedzenia. Niewielu ludzi może ...

Test ADAC: Bezkluczykowy dostęp ułatwia kradzież auta

Wstrząsające wyniki badania niemieckiego automobilklubu ADAC i austriackiego ÖAMTC. Sprawdzając ponad 270 samochodów z ...

fot. Mat.Pras.

OC na e-rowery? Pomysł na razie do zamrażarki

W tej kadencji Parlamentu Europejskiego nie uda się uchwalić takiej dyrektywy – wynika z ...

Niemcy: Cały rynek moto w dół. Dwie branże ze wzrostem sprzedaży

Na początku pandemii jak praktycznie na całym świecie również w Niemczech, na największym europejskim ...

Targi w Paryżu: Rzeźbienie wizji

Hyundai przygotowując się do pokazania swojej Le Fil Rouge na Paryskim Salonie Motoryzacyjnym opowiedział ...

Supercharger Tesli w szwajcarskim Rubigen

Do miliona brakuje już tylko… 995 tys. elektryków

Prawie 5 tys. samochodów zasilanych prądem jeździ po Polsce – policzyło Polskie Stowarzyszenie Paliw ...