Klienci w Europie, a przede wszystkim w Norwegii docenili elektrycznego Leafa. W 2018 roku 12 303 Norwegów zdecydowało się na kupno Nissana. To jest obecnie nr. 1 w tym skandynawskim kraju. W całej Europie sprzedało się 40 699 Leafów, co daje mu również główną pozycję wśród samochodów elektrycznych.
Nissan Leaf.
Nissan wprowadzi na rynek dwie nowe wersje: limitowaną Leaf e+ 3.Zero oraz Leaf 3.Zero. Ta pierwsza ma powiększony akumulator do 62 kWh i moc 217 KM, co pozwala zwiększyć zasięg auta do 385 km. Leaf 3.Zero z akumulatorem o mocy 40 kWh wnosi do najlepiej sprzedającego się pojazdu elektrycznego w Europie 8-calowy ekran systemu multimedialnego oferujący dodatkowe usługi oparte na połączeniu z internetem, takie jak nawigacja door-to-door. Wraz z wprowadzeniem na rynek europejski wersji Leaf 3.Zero udostępniona zostanie także udoskonalona wersja aplikacji NissanConnect EV. Oprócz dostępu do usług opartych na łączności z internetem samochód otrzyma nowe kolory nadwozia i opcje wyposażenia.