Ceny | BMW X7: Właściwie bezkonkurencyjny

Największy SUV BMW pojawi się w salonach na początku przyszłego roku. Już teraz można go zamawiać. Ile kosztuje X7?

Publikacja: 27.12.2018 00:25

Ceny | BMW X7: Właściwie bezkonkurencyjny

Foto: moto.rp.pl

Pięć metrów długości (5151 mm), potężnych rozmiarów atrapa wlotu powietrza, ponad trzymetrowy rozstaw osi (3105 mm), opcjonalnie 22 calowe felgi. X7 to pierwszy luksusowy SUV BMW, a właściwe SAV (Sport Activity Vehicle), bo właśnie tak BMW określa swój najnowszy model. Standardowo wyposażony w trzy rzędy siedzeń, zatem mieszczący siedmiu pasażerów, jednak środkowy rząd może być na życzenie wyposażony w dwa oddzielne, kapitańskie siedziska. Wszystkie siedzenia posiadają elektryczną regulację. Pojemność bagażnika można zwiększyć z niewielkich 326 litrów do olbrzymich 2120 litrów. W salonach BMW X7 powinno pojawić się w marcu 2019 roku.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Nowy model oferowany będzie z trzema jednostkami napędowymi. Dostępne będą dwa silniki diesla o mocy 265 KM (X7 xDrive30d) i 400 KM (X7 M50d), i jeden benzynowy o mocy 340 KM (X7 xDrive 40i). Jak przystało na rangę auta wyposażenie seryjne jest obszerne. Zawiera m.in. pneumatyczne zawieszenie obu osi czy adaptacyjny układ jezdny z elektronicznym sterowaniem amortyzatorów, 5-strefową automatyczną klimatyzację. Dopłacić trzeba za aktywny układ kierowniczy i system aktywnej stabilizacji przechyłów bocznych czy asystent parkowania.

Ceny BMW X7:
X7 xDrive 40i (340 KM): 402 100 zł
X7 xDrive 30d (265 KM): 393 000 zł
X7 M50d (400 KM): 483 800 zł

""

moto.rp.pl

Ceny konkurencji:

Bentley Bentayga 4.0d (435 KM/diesel): od 922 000 zł
Range Rover 4,4 V8 (339 KM/benzyna): od 606 900 zł
Lexus LX 5,7 (367 KM/benzyna): od 650 000 zł
Mercedes GLS 400 4Matic (333 KM/benzyna): od 386 500 zł
Merceds GLS 350d 4Matic (258 KM/diesel): od 374 000 zł

ZOBACZ TAKŻE: BMW X7: Czołg klasy lux

Konkurencji w tym segmencie nie ma zbyt wiele. Bentley to trochę inny świat i widać to mocno po cenie. Sporo droższy Lexus to ciekawa oferta, ale bliższe X7 są zdecydowanie modele Range Rovera i Mercedesa. Ten ostatni jest tańszy, ale też dużo starszy bo produkowany od 2012 roku. Tak więc dopóki nie nadjedzie nowy GLS BMW X7 w lidze luksusowy SUV-ów do 500 tysięcy może czuć się właściwie bezkonkurencyjny.

Pięć metrów długości (5151 mm), potężnych rozmiarów atrapa wlotu powietrza, ponad trzymetrowy rozstaw osi (3105 mm), opcjonalnie 22 calowe felgi. X7 to pierwszy luksusowy SUV BMW, a właściwe SAV (Sport Activity Vehicle), bo właśnie tak BMW określa swój najnowszy model. Standardowo wyposażony w trzy rzędy siedzeń, zatem mieszczący siedmiu pasażerów, jednak środkowy rząd może być na życzenie wyposażony w dwa oddzielne, kapitańskie siedziska. Wszystkie siedzenia posiadają elektryczną regulację. Pojemność bagażnika można zwiększyć z niewielkich 326 litrów do olbrzymich 2120 litrów. W salonach BMW X7 powinno pojawić się w marcu 2019 roku.

Parking
Naszpikowane technologiami Volkswageny na wyciągnięcie ręki w niezwykłym finansowaniu
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności