Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image

W polskich salonach Citroena pojawił się nowy model. SUV C5 Aircross powstał na tej samej płycie podłogowej co Peugeot 3008 i Opel Grandland.

Citroen C5 Aircross ma 4,5 metra długości i zbudowany jest na platformie EMP2 koncernu PSA. Mimo technicznego pokrewieństwa z innymi modelami SUV koncernu PSA (DS 7 Crossback, Opel Grandland, Peugeot 3008), Citroen ma zupełnie odrębną stylistykę, przypominającą inne modele tej francuskiej marki. C5 Aircross ma być najbardziej komfortowym SUV-em w segmencie. Model otrzymał zawieszenie wyposażone w układ Progressive Hydraulic Cushions, czyli amortyzatory z poduszkami hydraulicznymi.

SUV jest oferowany w trzech wersjach wyposażenia – Live, Feel i Shine. Do wyboru klienci mają dwa silniki benzynowe (130 KM i 180 KM) oraz dwa diesle (130 KM i 177 KM). Wszystkie jednostki napędowe są dostępne z manualną, 6-biegową skrzynią lub automatyczną, 8-biegową (poza podstawową jednostką benzynową). Niezależnie od wersji wyposażenia mocniejsza, 180 konna wersja benzynowa kosztuje dokładnie tyle samo co słabszy, 130 konny diesel.

ZOBACZ TAKŻE: Citroen Mehari: 50 lat szalonego projektu

Ceny Citroena C5 Aircross

Live
– PureTech 130 (man6): 86 900 złotych
– PureTech 180 (aut8): 104 400 złotych
– BlueHDI 130 (man6): 96 900 złotych
– BlueHDI 130 (aut8): 104 400 złotych
– BlueHDI 180 (aut8): 114 900 złotych

Feel
– PureTech 130 (man6): 96 400 złotych
– PureTech 180 (aut8): 113 900 złotych
– BlueHDI 130 (man6): 106 400 złotych
– BlueHDI 130 (aut8): 113 900 złotych
– BlueHDI 180 (aut8): 124 400 złotych

Shine
– PureTech 130 (man6): 109 900 złotych
– PureTech 180 (aut8): 127 400 złotych
– BlueHDI 130 (man6): 119 900 złotych
– BlueHDI 130 (aut8): 127 400 złotych
– BlueHDI 180 (aut8): 137 900 złotych

Ceny konkurencji:
DS 7 Crossback (1,2 l Pure Tech, 130 KM): od 124 900 zł
Ford Kuga (1,5 Ecoboost, 120 KM): od 96 880 zł
Hyundai Tucson (1,6 T-GDI, 132 KM): od 86 900 zł
Jeep Compass
(1,4 T-MultiAir, 140 KM): od 89 900 zł
Kia Sportage (1,6 T-GDI, 132 KM): od 79 990 zł
Mazda CX-5 (2,0 SKY-G, 165 KM): od 95 900 zł
Mitsubishi Outlander
(2,0 MIVEC, 150 KM): od 99 990 zł
Nissan Qashqai
(1,3 DIG-T, 140 KM): od 84 490 zł
Opel Grandland
(1,2 l, 130 KM): od 97 900 zł
Peugeot 3008
(1,2 Pure Tech, 130 KM): od 89 900 zł
Renault Kadjar
(1,3 Tce, 140 KM): od 78 900 zł
Seat Arona
(1,0 TSI, 115 KM): od 95 800 zł
Skoda Karoq
(1,0 TSI, 115 KM): od 88 750 zł
Toyota Rav4 (2,0 Valvemativ, 152 KM): od 114 900 zł
Volkswagen Tiguan (1,5 TSI, 150 KM): od 102 390 zł

ZOBACZ TAKŻE: Linda Jackson, prezes Citroëna: Nie jest łatwo dzielić się autem na wsi

Podstawowa cena Citroena (86 900 zł) prezentuje się atrakcyjnie. Jest tylko kilku tańszych konkurentów. DS5 Aircross jest poza tym najtańszym modelem zbudowanym na platformie EMP2. Komfortowego zawieszenia plus niezła cena będą jego największymi atutami.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Miliony euro dla aresztowanego szefa Audi

Były już szef Audi Rupert Stadler może dostać 7 milionów euro rekompensaty za wcześniejsze ...

Mitsubishi L200 Monster: Do ciężkiej pracy i do zabawy

Jest wielki, zajmuje półtora miejsca parkingowego, nie mieści się w garażu, do codziennego użytkowania ...

Fiskus rozkręca ruch w salonach

Jeszcze niewiele ponad miesiąc obowiązywać będą stare zasady rozliczania leasingu, najmu i dzierżawy aut ...

Hyundai Tucson: Zmodernizowany i z nową ceną

Hyundai podał ceny zmodernizowanej wersji Tucsona. To najlepiej sprzedający się model koreańskiej marki w ...

Porsche Cayenne E-Hybrid: koniec z dieslem

Porsche skończyło swoją przygodę z silnikami diesla. Zamiast nich firma z Zuffenhausen oferuje modele ...