Internet przejmuje sprzedaż. Już 73 proc. internautów kupuje w sieci – wynika z raportu „E-commerce w Polsce”. Zmiana sposobu zakupów produktów stanowi wyzwanie obecnych czasów. Wiele firm nadal działa analogowo. Wśród nich są te z branży motoryzacyjnej. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, Inchcape Polska, autoryzowany dealer BMW i Mini, postanowił wdrożyć nowe cyfrowe narzędzie dostosowane do naszych czasów. Platforma Miniabonament umożliwia załatwienie leasingu lub wynajmu, wybranego modelu Mini, wraz ze wszystkimi formalnościami (w tym ubezpieczeniem), bez wychodzenia z domu.
CZYTAJ TAKŻE: Mini będzie od 2030 roku w pełni elektryczne
Mini Countryman
W razie wątpliwości zespół doradców służy wiedzą i odpowie na nurtujące pytania. Co ważne płatności również odbywają się online. Zakupu można dokonać także hybrydowo, czyli przed ostatecznym wyborem umówić się na jazdę testową w wybranym salonie na terenie Warszawy, Wrocławia lub Poznania. Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska zaznacza, że Miniabonament jest odpowiedzią na potrzeby rynku. „W Inchcape Polska projektujemy narzędzia, które sprawiają, że proces sprzedaży i obsługi wykracza poza nasze salony, wciąż stawiając klienta w centrum naszej uwagi” – wyjaśnia Wcisło.
CZYTAJ TAKŻE: Mini Urbanaut: Tak wygląda pomysł pojazdu przyszłości