Audi ze wzrostem sprzedaży

Po kilku miesiącach spadków sprzedaży spowodowanych koronawirusem, Audi ponownie osiągnęło wzrost sprzedaży.

Publikacja: 11.08.2020 07:24

Audi ze wzrostem sprzedaży

Foto: moto.rp.pl

Pomimo pandemii Audi sprzedało w lipcu więcej samochodów na całym świecie niż rok temu. Hildegard Wortmann, dyrektor ds. sprzedaży w marce Audi powiedziała Heilbronner Stimme, że sprzedaż w lipcu wzrosła o 3 proc. do ponad 160 000 samochodów. To bardzo potrzebny dla niemieckiej marki wzrost. W drugim kwartale sprzedaż spadła o prawie jedną czwartą do 354 000 samochodów. Powodem nie tylko był brak klientów w salonach, ale głównie przestój fabryk w Europie.

CZYTAJ TAKŻE: Projekt Artemis pokaże jaka będzie przyszłość Audi

""

Audi S8.

moto.rp.pl

Chiński rynek otrząsnął się z pandemii na dobre. Tam sprzedaż wzrosła o prawie jedną czwartą. Co drugie sprzedane od kwietnia do czerwca Audi zostało zakupione właśnie w Chinach. Marka liczy na wzrosty również w Korei Południowej i Japonii. Pod względem sprzedaży globalnej Audi w ostatnich latach ustępuje swoim konkurentom Mercedesowi i BMW. To ma się zmienić. – Chcemy się wyróżniać w każdym segmencie jako marka premium. Stawiamy na technologie, stylistykę i digitalizację co pozwoli nam zwiększyć sprzedaż w ciągu najbliższych kilku lat – dodała Wortmann. Ponadto Audi chce w większym stopniu dotrzeć do młodszych grup docelowych.

""

Audi-RS_Q8.

moto.rp.pl

Wraz z elektrycznym modelem e-tron GT, który pojawi się pod koniec tego roku Audi otrzyma model wyznaczający nowy kierunek marki. Model będzie produkowany w fabryce w Neckarsulm i według Hildegard Wortmann ma stać się jednym z najważniejszych modeli przyszłego kierunku Audi. Niemiecka marka sprzedała w tym roku 22 000 egzemplarzy elektrycznego SUV-a e-tron.

CZYTAJ TAKŻE: Audi zelektryfikuje przyszłe sportowe modele RS

""

Elektryczne Audi-e-tron_Sportback.

moto.rp.pl

Pomimo pandemii Audi sprzedało w lipcu więcej samochodów na całym świecie niż rok temu. Hildegard Wortmann, dyrektor ds. sprzedaży w marce Audi powiedziała Heilbronner Stimme, że sprzedaż w lipcu wzrosła o 3 proc. do ponad 160 000 samochodów. To bardzo potrzebny dla niemieckiej marki wzrost. W drugim kwartale sprzedaż spadła o prawie jedną czwartą do 354 000 samochodów. Powodem nie tylko był brak klientów w salonach, ale głównie przestój fabryk w Europie.

Od kuchni
Volvo zmierza ku giełdzie. Celuje w wycenę 20 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Podróżuj ekologicznie! Program Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności
Od kuchni
Czekasz na auto w leasingu? Możesz wziąć zastępcze
Od kuchni
Ceny samochodów kompaktowych wzrosły o 63 proc.
Od kuchni
Wielki powrót Astona Martina
Materiał Promocyjny
„Skoro wiemy, że damy radę, to zróbmy to”. Oto ludzie, którzy tworzą Izerę
Od kuchni
Dealer będzie musiał odebrać wadliwe auto od klienta
Od kuchni
PZU zaniża odszkodowania napraw powypadkowych?