Pomimo pandemii Audi sprzedało w lipcu więcej samochodów na całym świecie niż rok temu. Hildegard Wortmann, dyrektor ds. sprzedaży w marce Audi powiedziała Heilbronner Stimme, że sprzedaż w lipcu wzrosła o 3 proc. do ponad 160 000 samochodów. To bardzo potrzebny dla niemieckiej marki wzrost. W drugim kwartale sprzedaż spadła o prawie jedną czwartą do 354 000 samochodów. Powodem nie tylko był brak klientów w salonach, ale głównie przestój fabryk w Europie.
CZYTAJ TAKŻE: Projekt Artemis pokaże jaka będzie przyszłość Audi
Audi S8.
Chiński rynek otrząsnął się z pandemii na dobre. Tam sprzedaż wzrosła o prawie jedną czwartą. Co drugie sprzedane od kwietnia do czerwca Audi zostało zakupione właśnie w Chinach. Marka liczy na wzrosty również w Korei Południowej i Japonii. Pod względem sprzedaży globalnej Audi w ostatnich latach ustępuje swoim konkurentom Mercedesowi i BMW. To ma się zmienić. – Chcemy się wyróżniać w każdym segmencie jako marka premium. Stawiamy na technologie, stylistykę i digitalizację co pozwoli nam zwiększyć sprzedaż w ciągu najbliższych kilku lat – dodała Wortmann. Ponadto Audi chce w większym stopniu dotrzeć do młodszych grup docelowych.
Audi-RS_Q8.