Zmieni się również kierownictwo luksusowej marki PSA — DS . Prezesem nie będzie już Yves Bonnefont i zastąpi go Beatrice Foucher. To znaczy, że prezes Grupy PSA coraz głębiej wykorzystuje kadrę kierowniczą Aliansu Renault Nissan Mitsubishi, bo obydwoje i Cobee i Foucher przychodzą właśnie stamtąd. Sam Carlos Tavares był kiedyś prezesem Renault i odszedł stamtąd mając świadomość, że w sytuacji kiedy Carlos Ghosn będzie budował swoją pozycję jeszcze przez wiele lat, nie ma już dla niego tam żadnej ścieżki awansu.

""

Vincent Cobee.

Foto: moto.rp.pl

Linda Jackson, która kierowała Citroenem od 2014 roku i odpowiadała również za segment niskoemisyjny w całym PSA, będzie teraz odpowiadała za dział zajmujący się rozróżnianiem marek i ich pozycjonowaniem, co zwłaszcza po fuzji Fiat Chrysler Automobiles będzie dużym wyzwaniem. Jak dotychczas miała w tym sukcesy, ponieważ mocno wyodrębniła w grupie markę Citroena. Jej szefem, podobnie jak jest to w przypadku prezesa Peugeota Jeana Philippe Imparato, prezesa Opla Michaela Lohschellera, Vincenta Cobee i Beatrice Foucher będzie Carlos Tavares.

CZYTAJ TAKŻE: Ceny | Citroen C5 Aircross: Najtańszy z koncernu

Vincent Cobee, jest Francuzem i odszedł z Mitsubishi w kwietniu 2019 w czasie aliansowych czystek po Carlosie Ghosnie. Wcześniej pracował w Nissanie , a z sojuszem był związany przez 17 lat. Z kolei Beatrice Foucher związana była z Renaultem-Nissanem od 2014 roku i odpowiadała za zarządzanie zasobami ludzkimi. Do PSA przyszła w kwietniu 2019 na takie samo stanowisko.