Zmieni się również kierownictwo luksusowej marki PSA — DS . Prezesem nie będzie już Yves Bonnefont i zastąpi go Beatrice Foucher. To znaczy, że prezes Grupy PSA coraz głębiej wykorzystuje kadrę kierowniczą Aliansu Renault Nissan Mitsubishi, bo obydwoje i Cobee i Foucher przychodzą właśnie stamtąd. Sam Carlos Tavares był kiedyś prezesem Renault i odszedł stamtąd mając świadomość, że w sytuacji kiedy Carlos Ghosn będzie budował swoją pozycję jeszcze przez wiele lat, nie ma już dla niego tam żadnej ścieżki awansu.
Vincent Cobee.
Linda Jackson, która kierowała Citroenem od 2014 roku i odpowiadała również za segment niskoemisyjny w całym PSA, będzie teraz odpowiadała za dział zajmujący się rozróżnianiem marek i ich pozycjonowaniem, co zwłaszcza po fuzji Fiat Chrysler Automobiles będzie dużym wyzwaniem. Jak dotychczas miała w tym sukcesy, ponieważ mocno wyodrębniła w grupie markę Citroena. Jej szefem, podobnie jak jest to w przypadku prezesa Peugeota Jeana Philippe Imparato, prezesa Opla Michaela Lohschellera, Vincenta Cobee i Beatrice Foucher będzie Carlos Tavares.
CZYTAJ TAKŻE: Ceny | Citroen C5 Aircross: Najtańszy z koncernu
Vincent Cobee, jest Francuzem i odszedł z Mitsubishi w kwietniu 2019 w czasie aliansowych czystek po Carlosie Ghosnie. Wcześniej pracował w Nissanie , a z sojuszem był związany przez 17 lat. Z kolei Beatrice Foucher związana była z Renaultem-Nissanem od 2014 roku i odpowiadała za zarządzanie zasobami ludzkimi. Do PSA przyszła w kwietniu 2019 na takie samo stanowisko.