Jeśli ktoś wydaje 100- 200 tys. euro za auto, to powinien mieć poczucie, że płaci za coś, co różni się od produkcji masowej.
Aktualizacja: 25.10.2025 10:48 Publikacja: 03.02.2018 12:46
Foto: www.porsche.com
Jeśli ktoś wydaje 100- 200 tys. euro za auto, to powinien mieć poczucie, że płaci za coś, co różni się od produkcji masowej.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: moto.rp.pl
Chiński konglomerat Geely Holding jest na zaawansowanym etapie rozmów z bankami o debiucie giełdowym Volvo Cars....
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Kilka miesięcy, a w skrajnych przypadkach nawet rok – tyle trzeba czekać na nowe auto z powodu wyhamowania produ...
Średnia katalogowa cena modeli z segmentu C wzrosła od 2002 do 2020 roku o około 63 procent. W 2002 roku za VW G...
Wzrost sprzedaży w tempie trzycyfrowym, nowy dyrektor generalny, przetasowania miejsc produkcji i oczyszczenie z...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Związek Dealerów Samochodów poinformował o wysłaniu pisma do Ministerstwa Sprawiedliwości w sprawie niekorzystne...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas