Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 29.08.2025 00:11 Publikacja: 11.09.2022 10:36
Foto: mat. prasowe
Nowa firma należąca w 100 procentach do Suzuki Japan zwiększy konkurencyjność badawczo-naukową i możliwości rozwoju w Indiach i na innych rynkach. Indie stały się jednym z najważniejszych krajów dla Grupy Suzuki - powiedział prezydent Suzuki. Japończycy zamierzają dużo inwestować w tym kraju. Suzuki już produkuje w Indiach samochody spalinowe przez miejscową spółkę Maruti Suzuki na rynek krajowy i na eksport. Jest tu jednym z liderów rynku. W 2025 r. zacznie wytwarzać pojazdy elektryczne w fabryce w zachodnich Indiach. W 2026 r. ruszy tam budowa kolejnego zakładu baterii dla elektrycznych aut. W ramach planu elektryfikacji napędu inwestycje w Indiach wyniosą ponad 104 mld rupii (1,3 mld dolarów). To jedna z największych kwot, jaką Suzuki przeznacza na inwestycje w elektryki i w baterie. Japończycy zainwestowali dotąd w Indiach 650 mld rupii. - Ten kraj odgrywa ważną rolę dla Grupy Suzuki jako światowy ośrodek produkcji samochodów - powiedział Toshihiro Suzuki.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Rekord prędkości osiągnięty przez Yangwang U9 to nie tylko wyróżnienie dla samochodów elektrycznych. To stawia C...
Porsche ogłosiło zamknięcie swojej spółki zależnej Cellforce – projektu, który miał być sercem elektrycznej ofen...
Acura, luksusowa marka Hondy, robi gwałtowny zwrot w swojej strategii. Zamiast koncentrować się wyłącznie na aut...
Ford zamierza radykalnie obniżyć koszty produkcji i ceny zakupu aut elektrycznych. Wszystko dzięki nowej platfor...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Polska miała być jednym z motorów elektromobilnej transformacji w Europie, tymczasem znów jest na szarym końcu....
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas