Elektryczne BMW iX3 wprowadzone zostało do sprzedaży na początku 2021 r. Teraz elektryk skorzysta z niedawno wprowadzonych modernizacyjnych klasycznego modelu BMW X3. Zmiany wizualne obejmują nowo stylizowaną i powiększoną osłonę chłodnicy oraz zmieniony przedni zderzak. Standardowo dostępne są adaptacyjne, w pełni LED-owe reflektory, które są nieco bardziej płaskie niż poprzednie światła. Z tyłu pojawiła się nowa grafika tylnych świateł LED i to właśnie po nich można rozpoznać nowy model. Opcjonalnie można zamówić światła laserowe. Dzięki niebieskim akcentom z przodu i z tyłu elektryczne iX3 można odróżnić od standardowych wersji.

CZYTAJ TAKŻE: Pierwszy elektryczny model BMW ze znaczkiem M. Znamy polskie ceny

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

We wnętrzu, dotykowy ekran urósł do 12,3 cala, a za kierownicą znajduje się cyfrowy zestaw wskaźników o tej samej wielkości. BMW rozszerzyło również gamę systemów wspomagania dla iX3. Elektryk, który jest zawsze podłączony do Internetu, będzie w przyszłości oferował nawigację opartą na danych z chmury i integrację ze smartfonem za pośrednictwem Apple Carplay lub Android Auto. W przyszłości aktualizacje oprogramowania i nowe funkcje będą mogły być instalowane internetowo.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Nic nie zmieniło się w napędzie, za który odpowiada silnikiem elektryczny o mocy 286 KM połączony z akumulatorem 80 kWh. Sprint od zera do 100 km/h iX3 osiąga w 6,8 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 180 km/h. Zasięg wg. WLTP określona na 460 kilometrów. Cena elektryka rozpoczyna się od 287 500 zł.

CZYTAJ TAKŻE: Wywiad | Ch. Haririan, dyr. gen. BMW Group Polska: Możemy spokojnie patrzeć w przyszłość

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl