W marcu Opel sprzedał na polskim rynku 3 953 samochody osobowe i dostawcze do 3,5 t, o 2,5 proc. więcej niż przed rokiem. To najlepszy marcowy wynik marki od 2000 roku.

– Wyniki uzyskane w pierwszym kwartale dają nam bardzo dobrą bazę do zwiększania sprzedaży marki w kolejnych miesiącach – mówi Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Opel Poland. – Świetną prognozą na przyszłość jest dobre przyjęcie nowej Insignii, która już stała się jednym z bestsellerów marki. Coraz większym zainteresowaniem klientów cieszą się także nasze nowe crossovery – miejski Crossland X oraz kompaktowy Grandland X.

Opel w I kwartale 2018 r. sprzedał już 10 350 samochodów. Był to drugi najlepszy, po jeszcze lepszym wyniku zeszłorocznym, pierwszy kwartał Opla w Polsce od 18 lat. Liderem jest Opel Astra, który znalazł 4 213 nabywców. Na drugim miejscu w rankingu modeli uplasował się Opel Corsa z wynikiem 1 887 egzemplarzy. Bardzo dobrze sprzedaje się także, debiutujący w zeszłym roku na polskim rynku, flagowy model marki – Opel Insignia (1 162 sztuki). Pozwoliło to Insignii na wyprzedzenie SUV-a Mokka (1 136 sztuk) i zajęcie trzeciego miejsca na podium. Bardzo dobry początek roku zaliczył także nowy miejski crossover niemieckiej marki, przygotowany już wspólnie z koncernem PSA, Crossland X , uzyskując w pierwszym kwartale sprzedaż na poziomie 350 egzemplarzy.