Jeśli ktoś wydaje 100- 200 tys. euro za auto, to powinien mieć poczucie, że płaci za coś, co różni się od produkcji masowej.
Aktualizacja: 06.12.2025 20:25 Publikacja: 03.02.2018 12:46
Foto: www.porsche.com
Jeśli ktoś wydaje 100- 200 tys. euro za auto, to powinien mieć poczucie, że płaci za coś, co różni się od produkcji masowej.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: moto.rp.pl
Chiński konglomerat Geely Holding jest na zaawansowanym etapie rozmów z bankami o debiucie giełdowym Volvo Cars....
Kilka miesięcy, a w skrajnych przypadkach nawet rok – tyle trzeba czekać na nowe auto z powodu wyhamowania produ...
Średnia katalogowa cena modeli z segmentu C wzrosła od 2002 do 2020 roku o około 63 procent. W 2002 roku za VW G...
Wzrost sprzedaży w tempie trzycyfrowym, nowy dyrektor generalny, przetasowania miejsc produkcji i oczyszczenie z...
Dzięki Funduszom Europejskim dla Polski Wschodniej (FEPW) firmy z tego regionu mają nowe możliwości na finansowanie innowacyjnych pomysłów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oferuje startupom w Polsce Wschodniej dostęp do siedmiu Platform startowych, które dają realne wsparcie lokalnych biznesów i zwiększenie konkurencyjność przedsiębiorstw. Są to partnerstwa ośrodków innowacji dające darmowe, kompleksowe programy wsparcia startupów od momentu rejestracji spółki.
Związek Dealerów Samochodów poinformował o wysłaniu pisma do Ministerstwa Sprawiedliwości w sprawie niekorzystne...
Większość konsumentów popiera nałożenie na wytwórców tekstyliów odpowiedzialności za cały cykl życia produktu. Tak wynika z naszego raportu – mówi Magdalena Dziczek, ekspertka ds. rozszerzonej odpowiedzialności producenta w firmie RLG w Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas