Rynkiem numer 1 dla Mustanga są oczywiście Stany Zjednoczone. Tu sprzedaje się 78 proc. Mustangów. Inne rynki, które odnotowały wzrost sprzedaży Mustanga w 2022 roku to Niemcy – plus 17,0 proc., Wielka Brytania – plus 14,4 proc., Szwajcaria – plus 14,9 proc. i Bliski Wschód – 7,4 proc. Nowy Ford Mustang 2024 siódmej generacji ma być kolejnym rozdziałem historii legendy. Z nowym wyglądem, dźwiękiem i nadal z nadwoziem coupe lub kabri, silnikiem V8 i 4-cylindrowym, skrzynią manualną lub automatyczną.
W gamie napędów Mustanga znajdą się dwa nowe silniki: 2,3-litrowy EcoBoost oraz – pod maską Mustanga GT – najmocniejszy w historii 5,0-litrowy Coyote V8. Pojawi się również nowa funkcja Remote Rev, która daje możliwość zdalnego zwiększania obrotów silnika samochodu za pomocą pilota, a także dostępny nowy elektroniczny hamulec driftowy. Mustang Dark Horse wzbogaca linię jako pierwszy wyczynowy model o własnej nazwie od czasu wprowadzenia Mustanga Bullitta w 2001 roku. Wyznacza też nowy punkt odniesienia pod względem osiągów, zarówno na drodze, jak i na torze, co można było uzyskać tylko w Mustangu o tak mrocznym charakterze, wyposażonym w najpotężniejszy w historii, specjalnie zmodyfikowany 5,0-litrowy silnik V8, osiągający moc 500 koni mechanicznych.
Czytaj więcej
Ford przekazał kierowcom w Wielkiej Brytanii zaawansowany system wspomagania kierowcy 1, 2, pozwalający na jazdę bez korzystania z rąk, reprezentujący poziom 2 automatyki. System został dopuszczony formalnie do użycia na wybranych autostradach w Wielkiej Brytanii i jest pierwszym tego typu rozwiązaniem wprowadzonym w Europie.