Reklama

Citroen ma nowy logotyp. Teraz znów w owalu

Citroën całkowicie zmienił swój logotyp. Od 2023 roku nowe logo francuskiej marki znajdzie się na samochodach produkcyjnych oraz koncepcyjnych.

Publikacja: 27.09.2022 11:39

Citroen ma nowy logotyp. Teraz znów w owalu

Foto: mat. prasowe

Koła zębate pozostaną tożsamością marki. Od 2009 roku mają trójwymiarowym wygląd, a w nowym projekcie są obramowane owalem, który nawiązuje do oryginalnego znaku Citroena sprzed 103 lat. Świeża, uproszczona paleta kolorów i nowe napisy, opracowane na bazie dotychczasowych fontów Citroena, uzupełnią logo i mają świadczyć o zupełnie nowej tożsamości marki. Oprócz szarości i bieli jako koloru bazowego, Citroen planuje stosować kolory kontrastowe, dlatego w przyszłości na samochodach ponownie pojawi się także niebieski kolor Monte Carlo. Dodatkowo w niektórych wersjach nowego logotypu pojawi się nowy odcień czerwieni.

Czytaj więcej

Ten Citroen został wyprzedany w niewiele ponad kwadrans

Dzięki tej zmianie francuska marka chce symbolizować początek nowej ery elektrycznej mobilności. - Rozpoczynając prawdopodobnie najbardziej ekscytujący rozdział w naszej 103-letniej historii, nadszedł czas, aby Citroen przyjął nowoczesny i współczesny wygląd. Nasza nowa tożsamość jest eleganckim symbolem postępu - powiedział Vincent Cobée, prezes Zarządu Citroena.

Foto: mat. prasowe

Ponadto Francuzi wdrażają nową tożsamość korporacyjną (CI) z nową sygnaturą marki. Celem jest przekazanie "ciepłego" wyrazu marki, a jednocześnie możliwość dostosowania wyglądu do różnych sytuacji. Nie tylko platformy cyfrowe będą wyposażone w nowy wygląd marki, ale także merchandising oraz oznakowanie dealerów i budynków firmowych.

Reklama
Reklama

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Nowe Mitsubishi ASX: Klon Renault Captura

Koła zębate pozostaną tożsamością marki. Od 2009 roku mają trójwymiarowym wygląd, a w nowym projekcie są obramowane owalem, który nawiązuje do oryginalnego znaku Citroena sprzed 103 lat. Świeża, uproszczona paleta kolorów i nowe napisy, opracowane na bazie dotychczasowych fontów Citroena, uzupełnią logo i mają świadczyć o zupełnie nowej tożsamości marki. Oprócz szarości i bieli jako koloru bazowego, Citroen planuje stosować kolory kontrastowe, dlatego w przyszłości na samochodach ponownie pojawi się także niebieski kolor Monte Carlo. Dodatkowo w niektórych wersjach nowego logotypu pojawi się nowy odcień czerwieni.

Reklama
Tu i Teraz
Co trzecie używane auto nabyto w ciemno
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Tu i Teraz
Nowa fala przestojów. W niemieckich fabrykach motoryzacyjnych znów zapadnie cisza
Tu i Teraz
Niemiecki gigant moto zwiększa inwestycje w Polsce. Rozbuduje fabrykę
Tu i Teraz
Były szef McLarena pokieruje Porsche. Ma przywrócić rentowność marki
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Tu i Teraz
Cyberataki na operatora autostrady A4. Infrastruktura krytyczna w zagrożeniu
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama