Reklama

Citroen ma nowy logotyp. Teraz znów w owalu

Citroën całkowicie zmienił swój logotyp. Od 2023 roku nowe logo francuskiej marki znajdzie się na samochodach produkcyjnych oraz koncepcyjnych.

Publikacja: 27.09.2022 11:39

Citroen ma nowy logotyp. Teraz znów w owalu

Foto: mat. prasowe

Koła zębate pozostaną tożsamością marki. Od 2009 roku mają trójwymiarowym wygląd, a w nowym projekcie są obramowane owalem, który nawiązuje do oryginalnego znaku Citroena sprzed 103 lat. Świeża, uproszczona paleta kolorów i nowe napisy, opracowane na bazie dotychczasowych fontów Citroena, uzupełnią logo i mają świadczyć o zupełnie nowej tożsamości marki. Oprócz szarości i bieli jako koloru bazowego, Citroen planuje stosować kolory kontrastowe, dlatego w przyszłości na samochodach ponownie pojawi się także niebieski kolor Monte Carlo. Dodatkowo w niektórych wersjach nowego logotypu pojawi się nowy odcień czerwieni.

Czytaj więcej

Ten Citroen został wyprzedany w niewiele ponad kwadrans

Dzięki tej zmianie francuska marka chce symbolizować początek nowej ery elektrycznej mobilności. - Rozpoczynając prawdopodobnie najbardziej ekscytujący rozdział w naszej 103-letniej historii, nadszedł czas, aby Citroen przyjął nowoczesny i współczesny wygląd. Nasza nowa tożsamość jest eleganckim symbolem postępu - powiedział Vincent Cobée, prezes Zarządu Citroena.

Foto: mat. prasowe

Ponadto Francuzi wdrażają nową tożsamość korporacyjną (CI) z nową sygnaturą marki. Celem jest przekazanie "ciepłego" wyrazu marki, a jednocześnie możliwość dostosowania wyglądu do różnych sytuacji. Nie tylko platformy cyfrowe będą wyposażone w nowy wygląd marki, ale także merchandising oraz oznakowanie dealerów i budynków firmowych.

Reklama
Reklama

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Nowe Mitsubishi ASX: Klon Renault Captura

Koła zębate pozostaną tożsamością marki. Od 2009 roku mają trójwymiarowym wygląd, a w nowym projekcie są obramowane owalem, który nawiązuje do oryginalnego znaku Citroena sprzed 103 lat. Świeża, uproszczona paleta kolorów i nowe napisy, opracowane na bazie dotychczasowych fontów Citroena, uzupełnią logo i mają świadczyć o zupełnie nowej tożsamości marki. Oprócz szarości i bieli jako koloru bazowego, Citroen planuje stosować kolory kontrastowe, dlatego w przyszłości na samochodach ponownie pojawi się także niebieski kolor Monte Carlo. Dodatkowo w niektórych wersjach nowego logotypu pojawi się nowy odcień czerwieni.

Reklama
Tu i Teraz
Ford pobił rekord akcji serwisowych. Problemy dotykają milionów aut
Tu i Teraz
Rusza budowa kluczowego odcinka S19. Ponad 1,5 mld zł na trasę do granicy ze Słowacją
Tu i Teraz
Stellantis ogłasza upadłość w Chinach. Dług sięga miliarda dolarów
Tu i Teraz
Geely oficjalnie w Polsce. Na razie z jednym modelem. 3-letni serwis za 1 zł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Tu i Teraz
Jakość nowych aut najgorsza od lat. Drugi najgorszy wynik w ostatniej dekadzie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama