Reklama

Mercedes uruchamia sprzedaż online. Kawę musimy sobie zrobić sami

Mercedes-Benz Polska uruchamia salon samochodowy online. Ma być centrum zakupowo-informacyjnym dla klientów i potencjalnych nabywców aut z gwiazdą.

Publikacja: 29.04.2020 20:21

Mercedes uruchamia sprzedaż online. Kawę musimy sobie zrobić sami

Foto: moto.rp.pl

Koronawirus zmusza firmy do szukania nowych pomysłów. Mercedes stworzył salon w sieci (znajdziesz go TU)gdzie w jednym miejscu można uzyskać informacje na temat oferty pojazdów nowych i używanych, skonfigurować model, obejrzeć go podczas wirtualnej jazdy testowej, a nawet zobaczyć na filmie wraz z recenzją eksperta i wybrać kontakt z najbliższym dealerem. Goście salonu mogą wybierać spośród aut dostępnych od ręki lub też korzystać z konfiguratora. Każdej prezentacji towarzyszy gotowa oferta finansowa. Poza tym salon w sieci ma też być miejscem żeby ciekawie spędzić czas, poznając tajniki świata Mercedesa.

CZYTAJ TAKŻE: Mercedes AMG GLE 63 / GLS 63: Zmasowany atak SUV-ów AMG

""

Foto: moto.rp.pl

Mercedes podkreśla, że wystarczy wypełnić krótki formularz i jedno kliknięcie żeby połączyć się bezpośrednio ze sprzedawcą, który zajmie się dalszą, „rzeczywistą” częścią procesu zakupowego, a nawet dokona prezentacji pojazdu za pośrednictwem transmisji wideo. W skrócie, salon oferuje całą teoretyczną część procesu zakupowego w wersji online i pozwala zapoznać się z ofertą marki. Dodatkowym udogodnieniem jest kalkulator finansowania wraz z gotową ofertą w ramach programu Lease & Drive 1 proc. przygotowaną przez Mercedes-Benz Leasing. Tylko kawę musimy sobie zrobić sami.

CZYTAJ TAKŻE: Jedyna marka samochodów z żeńskim imieniem. Mercedes ma 120 lat

Reklama
Reklama
""

Archivnummer: GSP_PC506698

Foto: moto.rp.pl

Koronawirus zmusza firmy do szukania nowych pomysłów. Mercedes stworzył salon w sieci (znajdziesz go TU)gdzie w jednym miejscu można uzyskać informacje na temat oferty pojazdów nowych i używanych, skonfigurować model, obejrzeć go podczas wirtualnej jazdy testowej, a nawet zobaczyć na filmie wraz z recenzją eksperta i wybrać kontakt z najbliższym dealerem. Goście salonu mogą wybierać spośród aut dostępnych od ręki lub też korzystać z konfiguratora. Każdej prezentacji towarzyszy gotowa oferta finansowa. Poza tym salon w sieci ma też być miejscem żeby ciekawie spędzić czas, poznając tajniki świata Mercedesa.

Reklama
Tu i Teraz
Cyberatak na JLR ujawnił słabość całej branży. 1,9 mld funtów strat
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Tu i Teraz
Google Maps przestanie działać bez aktualizacji. Miliony użytkowników zobowiązane do zmian
Materiał Promocyjny
Goodyear redefiniuje zimową mobilność: UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Tu i Teraz
Co trzecie używane auto nabyto w ciemno
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Tu i Teraz
Nowa fala przestojów. W niemieckich fabrykach motoryzacyjnych znów zapadnie cisza
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama