Super Bowl 2019: Wielki finał i najlepsze reklamy motoryzacyjne

Super Bowl zbliża się wielkimi krokami. Wybraliśmy najlepsze reklamy motoryzacyjne, które zostaną pokazane podczas finałowego spotkania.

Publikacja: 02.02.2019 09:44

Super Bowl 2019: Wielki finał i najlepsze reklamy motoryzacyjne

Foto: moto.rp.pl

Super Bowl to finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskiej zawodowej ligi NFL (National Football League). To zdecydowanie najważniejsze wydarzenie sportowe roku w Stanach Zjednoczonych. Super Bowl jest najchętniej oglądaną transmisją w amerykańskiej telewizji. Mówi się, że 30 sekund czasu antenowego kosztuje reklamodawców nawet 5 mln dolarów. Nic więc dziwnego, że na tę okazję powstają co roku specjalne reklamy, które wyróżniają się swoim humorem i często udziałem gwiazd estrady, filmu czy sportu. W tym roku finał rozgrywany będzie 3 lutego. Zagrają w nim drużyny New England Patriots przeciw Los Angeles Rams.

1. Mercedes Klasy A – Powiedz słowo, powiedz hasło. Porozmawiaj ze swoim samochodem i powiedz mu czego potrzebujesz. Czy w życiu też tak może być? A jeśli byś mógł zmienić rzeczywistość jednym zdaniem? W reklamie udział biorą raper Ludacris, golfista Rickie Fowler i Free Willi.

2. Jeep Wrangler – Jeep uderza w patriotyczne tony. Zespół OneRepublic stworzył do tej reklamy swoją wersję „The Star Spangled Banner”, czyli amerykańskiego hymnu. Klip na pewno poruszy serca Amerykanów.

3. Ram – w rolę narratora i kierowcy wciela się aktor Jeremy Renner (Avengers, Mission Impossible, Kapitan Ameryka, Miasto złodziei), który m.in tłumaczy, że my – jako dorośli – mamy obowiązek dobrze kształtować i uczyć nasze dzieci, żeby następne pokolenie było lepsze niż nasze.

4. Dodge – marka promuje swoje najmocniejsze produkty – Charger, Challenger Hellcat i SRT Durango. Dużo akcji i wszystko w rymie piosenki „The Devil Went Down to Georgia”.

5. Hyundai – jednominutowa reklama Hyundaia przygotowana na Super Bowl dzieje się… w windzie. Rolę windziarza gra Jason Bateman (Zamiana ciał, Szefowie wrogowie, Hancock). Tyle, że winda i piętra na których się zatrzymuje nie są takie do jakich przywykliśmy.

6. Audi – niemiecka marka reklamuje swoją przyszłość w postaci elektrycznego modelu e-tron GT. Przyszłość jest ciekawa, teraźniejszość nudna. Przynajmniej w spocie reklamowym Audi.

7. Zobaczcie sobie jakie inne ciekawe reklamy pojawią się podczas tegorocznego Super Bowl.

Super Bowl to finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskiej zawodowej ligi NFL (National Football League). To zdecydowanie najważniejsze wydarzenie sportowe roku w Stanach Zjednoczonych. Super Bowl jest najchętniej oglądaną transmisją w amerykańskiej telewizji. Mówi się, że 30 sekund czasu antenowego kosztuje reklamodawców nawet 5 mln dolarów. Nic więc dziwnego, że na tę okazję powstają co roku specjalne reklamy, które wyróżniają się swoim humorem i często udziałem gwiazd estrady, filmu czy sportu. W tym roku finał rozgrywany będzie 3 lutego. Zagrają w nim drużyny New England Patriots przeciw Los Angeles Rams.

Tu i Teraz
BMW zmienia nazwy swoich modeli. Większy rozdział pomiędzy elektrykiem a benzyną
Tu i Teraz
Uruchomiono nowy odcinkowy pomiar prędkości na popularnej drodze na Śląsku
Tu i Teraz
Polacy sobie nie żałują: nowe auta sprzedają się lepiej niż paliwa, leki i kosmetyki
Tu i Teraz
Ponad 150 proc. wzrosną ceny za badanie techniczne samochodu
Tu i Teraz
U brzegu Namibii odkryto największe na świecie złoże ropy naftowej
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił